Home / Office Designpage 96

Office Design

Interactive Intelligence wprowadza nową chmurową usługę dla centrów obsługi klienta

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny lider w dziedzinie usług chmurowych do budowania lojalności klientów, komunikacji i współpracy, udostępniła w Polsce nową chmurową usługę do budowania zaangażowania klientów.   Unikatowa architektura usługi PureCloud Engage℠, najszerszy na rynku zakres ...

Read More »

W tym roku podaż biur w Warszawie przekroczy 5 milionów metrów kwadratowych

Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2016 r. na warszawskim rynku biurowym. W I kw. 2016 r. w Warszawie wynajęto 142 200 mkw. biur. Na rynek trafiło sześć biurowców o łącznej powierzchni ok. 113 000 mkw. W II połowie roku całkowita ...

Read More »

ASUS przedstawia profesjonalny monitor ProArt PA329Q

ASUS prezentuje monitor ProArt PA329Q, 32-calowy monitor 4K UHD o rozdzielczości 3840 x 2160, który zapewnia wyjątkowo dokładną reprodukcję kolorów. Opracowany dla profesjonalistów z branży graficznej ProArt PA329Q oferuje szeroką przestrzeń barw – pokrywa 99,5% przestrzeni barw Adobe RGB i ...

Read More »

Duzi gracze stawiają na zielone

Duzi gracze stawiają na zielone 3 obszary green, w które najczęściej inwestują firmy Zielona energia pochodząca z wiatru czy słońca oraz wykorzystywanie recyklingu to 3 obszary, w które coraz chętniej inwestują najwięksi gracze na rynku. Wielu z nich wpisuje filozofię ...

Read More »

Polacy cierpią w pracy

Ponad 70% Polaków odczuwa dyskomfort fizyczny w pracy lub w szkole. Najczęściej dokuczają im bóle pleców, barków oraz problemy ze wzrokiem. Znaczny wpływ na to ma organizacja i wyposażenie miejsc pracy i nauki.   Według badań przeprowadzonych na początku czerwca ...

Read More »

Nie tylko faktury

O wciąż rosnącej wśród polskich przedsiębiorców świadomości zalet elektronicznego obiegu dokumentów rozmawiamy ze specjalistami. Jakie są zalety elektronicznej dokumentacji i obiegu dokumentów? Jedną z głównych zalet systemu elektronicznego obiegu dokumentów jest możliwość nadzoru jaki nam daje. Nie mam tu na ...

Read More »

Drive – biurko z regulacją elektryczną wysokości

Stanowiska pracy projektowane przez specjalistów MDD nie ograniczają się wyłącznie do spełnienia wymaganych przepisami parametrów bezpieczeństwa i higieny pracy. Dbamy o to, żeby nasze produkty były kreowane przez potrzeby, dlatego też sami testujemy nasze meble, aby wychwycić wszystkie niedogodności. Jednym ...

Read More »

Praca na stojąco

Godziny spędzone za tradycyjnym biurkiem wcale nie służą efektywnej pracy, ani tym bardziej naszemu zdrowiu. Okazuje się, że wystarczy jedynie wciśnięcie przycisku z elektryczną regulacją wysokości, a otrzymamy możliwość dostosowania pozycji pracy do indywidualnych potrzeb. Rozwiązania te oferuje na terenie ...

Read More »

Biura open space czy efektywność?

Coraz częściej nowoczesną  traktuje się jako jeden z elementów budujących przewagę nad konkurencją i wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. Firmy burzą ściany i otwierają przestrzeń, zachęcając pracowników do interakcji i wymiany wiedzy. Jednak biura typu open space, nawet atrakcyjne wizualnie, nie są ...

Read More »

5 kluczowych zmian w Kodeksie Pracy w 2016 r

W lutym zacznie obowiązywać nowelizacja Kodeksu Pracy, której głównym celem jest ograniczenie nieuzasadnionego stosowania umów na czas określony. Jakie nowe zasady już wkrótce będą obowiązywać polskich pracodawców? Przyjrzyjmy się najważniejszym. 22 lutego 2016 r. weszła w życie ustawa z 25 ...

Read More »