Home / Office Designpage 90

Office Design

Co Polacy jedzą w pracy? – wyniki ankiety MonsterPolska.pl

Makaron z pudełka, przekąski od Pana Kanapki, ciastka a może lunch na mieście – serwis rekrutacyjny MonsterPolska.pl postanowił sprawdzić, jak Polacy odżywiają się w pracy. Największa grupa, bo aż 58% ankietowanych, to szczęściarze. Nie obawiają się standardowego pytania zadawanego sobie ...

Read More »

Za hotelem skręć w prawo, a za KFC w lewo

Aby spełniać oczekiwania kierowców w 2017 roku, nawigacja musi być inteligentna. Nie może już tylko prowadzić z punktu A do punktu B, informując o konieczności skrętu za 2 kilometry. Musi podawać precyzyjne wskazówki, niczym asystent kierowcy. Taka jest nowa aplikacja COYOTE 2.0 ...

Read More »

Warszawa spadła w rankingu – stołeczne biura coraz tańsze

CBRE opracowało kolejną edycję raportu Global Prime Office Occupancy Costs (Koszty najmu w najlepszych lokalizacjach na świecie). W rankingu prowadzi Hong Kong, Pekin, Londyn oraz Nowy Jork. Największe wzrosty czynszów odnotowano na rynkach europejskich, co było głównie spowodowane ograniczoną podażą. ...

Read More »

Popularność wynajmu długoterminowego samochodów w sektorze MŚP nadal rośnie!

Już 18,5 proc. firm z sektora MŚP korzysta z wynajmu długoterminowego samochodów – wynika z badania Instytutu Keralla zrealizowanego na zlecenie Carefleet S.A. pod koniec 2016 roku. To o 0,5 proc. więcej niż przed sześcioma miesiącami. Wzrost zainteresowania usługą widać ...

Read More »

Aranżacja biura pod elastyczny model pracy

Aranżację przestrzeni biurowej  determinuje dziś przede wszystkim dynamika i tryb pracy zespołu      Dokonująca się rewolucja mobilna i technologiczna całkowicie zmieniła styl pracy. Młodzi, zdolni ludzie, których firmy starają się zrekrutować chcą mieć możliwość wyboru zarówno czasu, jak i ...

Read More »

Praca tymczasowa z perspektywy pracownika

Możliwość zdobywania rozmaitych doświadczeń na różnych stanowiskach i w wielu branżach, elastyczne godziny pracy, a przy tym dostęp do świadczeń – płatnego urlopu czy ubezpieczenia zdrowotnego. Takie możliwości daje praca tymczasowa. Ekspert LeasingTeam wyjaśnia, na czym polega i jakie warunki ...

Read More »

NEC EX341R – monitor z zakrzywionym ekranem

Na ISE 2017 NEC zaprezentował nowy 34-calowy monitor, który może zastąpić w biurze dwa, a nawet trzy monitory z mniejszym ekranem  NEC Display Solutions wprowadza na rynek 34-calowy monitor panoramiczny EX341R z zakrzywionym ekranem. Urządzenie jest idealne do zastosowań w nowoczesnych ...

Read More »

Proste w obsłudze projektory przenośne od Panasonic

Panasonic zaprezentował najnowszą serię lekkich projektorów przenośnych o wysokiej jasności. Modele z linii PT-VZ580 oferują do 7000 godzin pracy bez konserwacji, dzięki czemu są niezawodnym i efektywnym kosztowo rozwiązaniem dla przedsiębiorstw i szkół. Seria projektorów 3LCD o nazwie PT-VZ580 składa się ...

Read More »

INTERIM MANAGER AGENT DO ZADAŃ SPECJALNYCH, KTÓREGO ATUTEM JEST WIEK

Kariery kierownicze przyjmują wiele form a doświadczeni managerowie dysponują szeregiem możliwości dotyczących wyboru dalszej drogi zawodowej. Jedną z nich jest praca Interim Managera, czyli specjalisty od tymczasowego zarządzania firmą, jej częścią czy wybranym projektem. Ta rola jest coraz częściej wybierana ...

Read More »

Jak zaoszczędzić na druku w firmie?

Kiedy szukamy oszczędności w naszym biznesie, mało komu do głowy przychodzi to, że całkiem sporo można zaoszczędzić na druku. Według danych Gartnera pełna optymalizacja procesów drukowania w firmie pozwala przynieść oszczędności rzędu nawet 30 proc. Na początek warto przypomnieć starą ...

Read More »