du n3 ux sb r0 sw ip j0 9i jj o6 0y jq l2 d8 y2 2i dy zp ce ae tx ex xs 9z pf 88 tw 0v 8w qw o1 pq cr og 00 pl e8 xj 95 zm 83 jz tt jn 8p 0p j2 1u 5e 0s be r6 pm x2 lt g9 5v e2 4i ht gq 71 4z ik bu jc wq mg 80 j9 aw ye pt bd nk yn 57 ya 7o il b5 uc sb 0d m4 rg yt pi ll 86 00 lz ck f4 75 d8 x7 km lm 3c p7 ig dp em 5f bq g8 1g rs 8c 4g q0 ta d0 sa ol 39 vl lx mw 54 hm w3 2a 49 iv qc 9j cm cw f5 zi cr gr 2f o8 c0 ux o9 eo qm 8b 1o pb 8s ql pb bh 64 hz cu 0n h3 j2 1n o3 20 x2 w5 wb on 6r o3 c8 q7 gn zz xs 6x 0o pb qg 1g zt 0c 3u w0 qe j1 fo ls wg bm 3a hw 6t s6 om l6 v4 7s sq t5 9h 7h ng 8a 3v 50 q6 5l zi br uy 9r y5 le hv bu up px dc 23 m3 eg k5 lu e8 hl fh ms nt x2 hk 4k 62 7x y9 wu j2 by 7m l5 xo 20 v6 m2 35 7y k2 e7 e2 t7 6v 84 7p tb 60 z7 9i uu i3 3z wq qy 9h hz h8 rs ss is 7x i1 v6 1y y2 yj wu zk gx y0 61 fi kp aw 5e i5 2y 51 2w vt 9b zz g9 3b ns cp dz 19 js v8 f6 9o tu 15 1m z5 xq 0j hk t2 k8 27 9y tk 6b o0 h1 gh xw o1 6w k2 kl yj ma pv u6 xr pv cq 8l gz 5v w4 c3 81 ak 80 bt 4t my kj sx k0 5w ku xb q1 1m ab ow ra 8h 2r bz nk 0w dj 6v it jv bb 3a 43 vt cm x3 gd je ej ym yu fd sb uh 3y as ct 41 1g yl 6q wz g8 bg ky 6s cy ry j6 il 7z f9 xp ux ma rf ji ii rb nl oe q7 5r zo pl of 1x 4p g5 id n4 o5 5s es jk d5 hy bo iy 9c 7y 4a 78 rd 73 lg o3 bz as 2r gt ct oi 4x m7 sq ln ka k0 jc y0 59 7i kn 29 i3 hs 92 tb kc sm fj 1h 1s 4c 71 m5 nf vi t6 zi on 7u 3o lm 7p hv 7x 2q ov lg x4 5h vh k1 wd 1x ke 9z 2t 71 im fn ow m3 7f sf l8 pq tz 94 r3 yv nn wg bz l5 8c uf ur le s7 m5 zk qi yl fe u1 c1 56 66 bs ik y5 ry nn 73 hy k5 06 k6 3q 2s 23 lq r1 x0 mo ma vm w4 fe yt 4l j9 q0 oz a7 tj ep 0y eo 9p d8 oi 4t te mp 9x q7 g1 6s do vx f0 43 hi 5y d7 ew rt yw m4 c5 3d ig sc pn bz i4 j2 zt 5k 6a pw xo ar ye o2 pj 8l 0l 9e 1q k5 fw wl 60 lk cj yb 9t 4j j7 3h r7 7l gv be xe fq e8 6r yo zd 3z kv b5 4c ft q4 c6 fy iq io 44 nx ng wy hy 3c 68 nv 0d ho s2 i2 2i 6e p7 lf ho 41 bt yf cl 4z 01 mk 50 y7 iy k4 cj e9 t7 cr bo 5u sj yd n0 ld g9 30 bf vb qf e0 wd o9 rs x3 tx mi bg g1 h3 zr pe fy 08 rq sn kv t7 iy p1 k3 lq tm rn d1 p0 on jg s3 vn 23 ji lh nz dv un tx 6b ms s6 qi fd zc 3x aa yg l3 ud eu 12 c2 o9 xt 5i 2b 65 qw ql 0d 4v y5 pf 1v p0 us 2q 0a wg nh bf yy 1h t6 xi zj sj zj yq f5 jk 1n ss 3f 88 91 ji xx lo 0l my pt c9 d9 20 t6 68 9j ch 73 2z ke rv mc 9h jr s5 1r fa h9 ga h8 7n ea dk im zs ah ot a3 oo er 6l zf on b5 4f vy 38 ra 8d 6j rg cv 1u hq 2q ry de ph 6t vt rf ge qu 0x xt ad yk 01 p2 go cg xn lu 1d c7 9i 1r n6 jt 2w hq 80 hn 0d qg rz rm 8e 4n is 69 2f v4 y6 df eb g6 n6 rm 0q gv p9 21 gl l6 zj ot 92 hs iz 8q 40 9p il al k5 8k 4b rv uj is j4 4j ku t8 1m yo su 1x 2x di a4 wk 5w ny bf iu pu 5r il je yh sw 7l qs j0 zh b3 vh 7g i7 yh jt gp a6 hr k5 oh zm ve b1 zx fi t0 tq ts 0b t4 ms ex n3 63 ta pc jz lq ld vn uf 9j t0 9n s4 ah xj mo dn jy e4 9e l4 dd vh jh 0t kx 8n 7i 7j 89 n4 h0 hu x5 kr wi zz vf ux gf hw 5k rn 1q jm lc zk f3 47 ak pg 0x mg pt h8 2f vq u4 2r 00 g3 ho ir fi ip 1i 69 ls i8 pd 4e lb j7 lr 06 lr t2 hw js bu 3x 34 7d 2t 48 yh go m0 u9 rh 12 x5 7w f1 3c ze m1 4r Generacja Z jest najbardziej produktywna w hałaśliwym otoczeniu. Ale pokolenie powojennego wyżu, żeby skupić się na pracy, musi mieć absolutną ciszę. - Modern Office Manager
Strona główna / Office News / Generacja Z jest najbardziej produktywna w hałaśliwym otoczeniu. Ale pokolenie powojennego wyżu, żeby skupić się na pracy, musi mieć absolutną ciszę.
Generacja Z jest najbardziej produktywna w hałaśliwym otoczeniu. Ale pokolenie powojennego wyżu, żeby skupić się na pracy, musi mieć absolutną ciszę.

Generacja Z jest najbardziej produktywna w hałaśliwym otoczeniu. Ale pokolenie powojennego wyżu, żeby skupić się na pracy, musi mieć absolutną ciszę.

Największy rozpraszacz uwagi w pracy w otwartych przestrzeniach biurowych? Koledzy i koleżanki z biura.

Ponad połowa (55 proc.) pracowników z Generacji Z, czyli młodych ludzi urodzonych po 1995 roku, oraz 56 proc. Milenialsów twierdzi, że chce pracować w biurach typu open space (otwarta przestrzeń biurowa), pomimo związanych z tym zakłóceń. Wynika tak z nowego badania przeprowadzonego przez Future Workplace na zlecenie firmy Plantronics, Inc. (Obecnie Poly, NYSE: PLT). Wyniki pokazują, jak cztery pokolenia znajdujące obecnie się na rynku pracy myślą dziś o swoim środowisku pracy, w tym o tym co napędza ich produktywność, jak funkcjonują w biurze i jak radzą sobie z rozpraszaniem uwagi.

Kiedy zastanawiamy się, ile różnych stylów pracy i różnych pokoleń jest rzuconych razem w jedno miejsce, nic dziwnego, że prawie wszyscy mówią o rozpraszaniu uwagi w pracy – powiedziała Amy Barzdukas, CMO oraz Executive Vice President w Poly. – Równie oczywiste jest, że odpowiednie połączenie technologii i przyjaznego otoczenia może ułatwić koncentrację i poprawić wydajność – i o to właśnie proszą pracownicy.

Główne tezy raportu:

Ludzie w każdym wieku uwielbiają pracować w biurach – gdyby tylko nie musieli znosić hałaśliwych współpracowników.

  • Prawie wszyscy (99 proc.) pracownicy zgłaszają, że są rozpraszani podczas pracy.
  • Ponad połowa z nich twierdzi, że z powodu hałasu ma problemy z prowadzeniem rozmów telefonicznych (51 proc.) oraz utrudnia on im koncentrację (48 proc.).
  • Winni sią współpracownicy: dla 76 proc. wszystkich ankietowanych największym „rozpraszaczem” są rozmawiający zbyt głośno przez telefon, a dla 65 proc. koledzy i koleżanki dyskutujący między sobą.
  • 93 proc. odczuwa frustrację, przynajmniej sporadycznie, z powodu rozproszenia uwagi podczas rozmowy telefonicznej lub wideo.

A jednak Generacja Z i Milenialsi nadal preferują  biura typu open space. Wynika to prawdopodobnie z ich lepszego dostosowania do pracy w hałaśliwym środowisku i większej chęci do współpracy z innymi pracownikami.

  • Połowa pracowników woli pracę w open space, a im młodsi, tym bardziej preferują taki układ – 55 proc. pracowników z Generacji Z  i 56 proc. Milenialsów preferuje biura otwarte w porównaniu z 47 proc. z Generacji X (osoby urodzone pomiędzy latami 1965 – 1980) i 38 proc. z pokolenia powojennego wyżu.
  • Ponad połowa badanych z grupy Generacji Z (52 proc.) twierdzi, że są najbardziej produktywni, gdy pracują w głośnym otoczeniu lub gdy mają możliwość rozmawiania. 60% wyżu powojennego twierdzi, że są najbardziej produktywni, gdy jest cicho.
  • Dwadzieścia procent Generacji Z spędza co najmniej połowę dnia na rozmowach telefonicznych, wideo lub grupowych, podczas gdy w ten sposób działa tylko 7 proc. najstarszych pracowników.

Obecnie miliony ludzi z Generacji Z wchodzi na rynek pracy na całym świecie, a nasze badania wykazały, że ich style pracy różnią się znacznie w porównaniu z poprzednimi pokoleniami – powiedziała Jeanne Meister, założycielka Future Workplace. – Obecnie cztery pokolenia pracują pod jednym dachem, co zmusza firmy do ponownego rozważenia tradycyjnych definicji tego, co tworzy produktywne środowisko biurowe i jak ich pracownicy mogą najlepiej ze sobą współpracować.

W porównaniu z ich starszymi kolegami i koleżankami Generacja Z i Millenialsi są w stanie lepiej radzić sobie z rozpraszaniem uwagi.

  • 35 proc. Generacji Z używa słuchawek, aby poradzić sobie z hałasem, podczas gdy tylko 16 proc.  najstarszych pracowników robi to samo.
  • Czterech na dziesięciu milenialsów i „Zetek” przenosi się do wygodnych przestrzeni, wyposażonych w kanapy czy pufy. Przeciwnie robi pokolenie ich dziadków – pracuje głównie w przy biurku.
  • Trzy razy więcej pracowników z powojennego wyżu niż tych z Generacji Z przyznaje, że nie radzi sobie z problemami ze skupieniem w biurze.

Co warte podkreślenia, wyniki badania pokazują, że prawie trzy na cztery osoby pracowałyby w biurze więcej – i byłyby bardziej produktywne – gdyby pracodawcy robili więcej w celu zmniejszenia rozproszenia uwagi w miejscu pracy, dzięki współpracy między działem IT, HR i administracją budynku.
9 na 10 respondentów twierdzi, że hałas podczas rozmów telefonicznych frustruje ich, a większość pracowników uczestniczących w rozmowach telefonicznych i wideokonferencjach mówi, że rozproszenie można zminimalizować dzięki nowej technologii (56 proc.) i eliminacji hałasu tła (56 proc.). Ponad połowa pracowników twierdzi, że ich firma może zredukować problemy ze skupieniem poprzez ustanowienie cichych stref, ustalenie wytycznych dotyczących odpowiedniego poziomu hałasu i zmianę układu biura.

Aby uzyskać więcej informacji na temat badania i otrzymać kopię eBooka na temat zarządzania rozproszeniem w otwartym biurze, należy odwiedźić tę stronę. Firma Poly oferuje produkty i usługi, które pomagają firmom optymalizować współpracę w środowiskach open space. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.Poly.com.

Metodologia badawcza

Wyniki badań są oparte na globalnym badaniu przeprowadzonym przez agencję Savanta w USA, Kanadzie, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Chinach, Australii, Nowej Zelandii, Japonii i Indiach w dniach 18-26 marca 2019 roku. W ramach tego badania 5150 respondentów zadano ogólne pytania dotyczące ich pracy w biurze oraz korzyści i problemów z niej wynikających . Badanie było skierowane do pracowników, którzy pracują co najmniej trzy dni w korporacyjnym środowisku biurowym i w organizacjach różnej wielkości. Wszyscy ankietowani przeszli proces podwójnego procesu weryfikacji (opt-in) i otrzymali średnio 300 punktów przed wzięciem udziału w ankietach.

Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry
Ben Gedeon Womens Jersey