Home / Zarządzaniepage 89

Zarządzanie

Aranżacja biura pod elastyczny model pracy

Aranżację przestrzeni biurowej  determinuje dziś przede wszystkim dynamika i tryb pracy zespołu      Dokonująca się rewolucja mobilna i technologiczna całkowicie zmieniła styl pracy. Młodzi, zdolni ludzie, których firmy starają się zrekrutować chcą mieć możliwość wyboru zarówno czasu, jak i ...

Read More »

Praca tymczasowa z perspektywy pracownika

Możliwość zdobywania rozmaitych doświadczeń na różnych stanowiskach i w wielu branżach, elastyczne godziny pracy, a przy tym dostęp do świadczeń – płatnego urlopu czy ubezpieczenia zdrowotnego. Takie możliwości daje praca tymczasowa. Ekspert LeasingTeam wyjaśnia, na czym polega i jakie warunki ...

Read More »

NEC EX341R – monitor z zakrzywionym ekranem

Na ISE 2017 NEC zaprezentował nowy 34-calowy monitor, który może zastąpić w biurze dwa, a nawet trzy monitory z mniejszym ekranem  NEC Display Solutions wprowadza na rynek 34-calowy monitor panoramiczny EX341R z zakrzywionym ekranem. Urządzenie jest idealne do zastosowań w nowoczesnych ...

Read More »

Proste w obsłudze projektory przenośne od Panasonic

Panasonic zaprezentował najnowszą serię lekkich projektorów przenośnych o wysokiej jasności. Modele z linii PT-VZ580 oferują do 7000 godzin pracy bez konserwacji, dzięki czemu są niezawodnym i efektywnym kosztowo rozwiązaniem dla przedsiębiorstw i szkół. Seria projektorów 3LCD o nazwie PT-VZ580 składa się ...

Read More »

INTERIM MANAGER AGENT DO ZADAŃ SPECJALNYCH, KTÓREGO ATUTEM JEST WIEK

Kariery kierownicze przyjmują wiele form a doświadczeni managerowie dysponują szeregiem możliwości dotyczących wyboru dalszej drogi zawodowej. Jedną z nich jest praca Interim Managera, czyli specjalisty od tymczasowego zarządzania firmą, jej częścią czy wybranym projektem. Ta rola jest coraz częściej wybierana ...

Read More »

Jak zaoszczędzić na druku w firmie?

Kiedy szukamy oszczędności w naszym biznesie, mało komu do głowy przychodzi to, że całkiem sporo można zaoszczędzić na druku. Według danych Gartnera pełna optymalizacja procesów drukowania w firmie pozwala przynieść oszczędności rzędu nawet 30 proc. Na początek warto przypomnieć starą ...

Read More »

WIERNI CZY TYLKO BIERNI?

Ile zaproszeń do rozmów o zmianie pracy otrzymali w 2016 roku pracownicy i dlaczego je odrzucili W porównaniu do roku 2015, w 2016 roku liczba propozycji rozmów o nowych wyzwaniach wzrosła z 8 do 10. To w dużej mierze zasługa ...

Read More »

Ekonomiczna komunikacja dla małych i średnich firm

System komunikacyjny w niewielkim przedsiębiorstwie nie musi ograniczać się do najprostszych zadań. Funkcja połączeń konferencyjnych, wideopołączeń, komunikacji głosowej, a nawet prosty system monitoringu i ochrony – to wszystko może zapewnić nowoczesny i jednocześnie ekonomiczny serwer telekomunikacyjny. Panasonic KX-HTS32 to połączenie ...

Read More »

NIE BÓJ SIĘ NOWEGO BIURA

Nie bój się Activity-Based Working – trzech liderów rynku środowiska pracy – Hays, Kinnarps i Skanska opublikowało obszerny materiał na temat polskich doświadczeń dotyczących wdrażania koncepcji Activity-Based Working (ABW). Publikacja, oprócz omówienia wyników wspólnego badania Biuro a potrzeby organizacji, prezentuje ...

Read More »

Digitalizacja dokumentów w firmie – poradnik OKI

Zamiana dokumentów papierowych na elektroniczne (digitalizacja) wydaje się prostym projektem biurowym. Jednak umiejętnie przeprowadzona może zainicjować głęboką transformację firmy, usprawnić całość procesów oraz stworzyć podstawę do dalszych innowacji.  Jakiekolwiek rozmowy o digitalizacji trzeba rozpocząć od wyjaśnienia popularnego błędu: stawiania znaku równości ...

Read More »