Home / Zarządzaniepage 84

Zarządzanie

Biurko (nie)dla każdego

Czy jest możliwe, by tylko 70% pracowników miało swoje biurko w pracy? Czym jest Activity Based Workplace wg IKEA i jak szwedzka firma wprowadza ten koncept w swoich biurach w kolejnych krajach? 30 listopada otwarte zostało pierwsze biuro IKEA w ...

Read More »

Badanie Brother: druk w polskich małych i średnich firmach nadal istotny

Wyniki badania Brother Polska, przeprowadzonego wśród przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw z Polski pokazują, że firmy nadal traktują druk jako istotny element swojej działalności. Drukują dużo, jednak większość z nich nie wdraża rozwiązań, pozwalających im na optymalizację kosztów, procesów i bezpieczeństwa druku. ...

Read More »

„Ważny jest powód, idea, dla której projektuję”

Wywiad z Chistophem Pillet, jednym z najznakomitszych współczesnych designerów, który zdobył międzynarodowe uznanie za jakość i skalę swojej twórczości.  Jest on jednym z nielicznych francuskich projektantów, który zdobył światową sławę w projektowaniu wnętrz hoteli, butików oraz kierowaniu projektów artystycznych w USA, Wielkiej ...

Read More »

NEC MultiSync C – nowa seria monitorów wielkoformatowych

NEC Display Solutions zaprezentował zupełnie nową linię monitorów wielkoformatowych  – NEC MultiSync® C. W jej skład wchodzą trzy modele, o rozmiarach od 43 do 55 cali – C431, C501 oraz C551. Wszystkie charakteryzują się niewielką grubością, która wynosi zaledwie 45mm. ...

Read More »

Kilka trików, by przywrócić świetność. Rewitalizacja biurowca Orange.

Studium przypadku: remont budynku call center Orange przy ulicy Kasprzaka w Warszawie   Rewitalizacje budynków, szczególnie z tzw. segmentu „premium”, pochłaniają zwykle duże kwoty. Dlatego, by utrzymać koszty w ryzach i sprawić, by inwestycja była opłacalna, często stosowanym rozwiązaniem jest ...

Read More »

Przestrzenie biurowe – Polska goni świat

Aż 70 proc. osób w wieku 36-45 lat przyznaje, że wygląd i aranżacja miejsca pracy ma dla nich znaczenie, a 40 proc. twierdzi, że ma również wpływ na efektywność działania . Jak wyglądają biura XXI wieku? Kolorowe sale konferencyjne, pokoje ...

Read More »

„Mam podobne zdanie w tej kwestii”. 10 zdań, które sprawdzą się podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Serwis rekrutacyjny MonsterPolska.pl przygotował listę 10 zdań, których warto użyć podczas pierwszego spotkania z pracodawcą bądź rekruterem, by pokazać się z jak najlepszej strony. Oto one:   „Dzień dobry. Miło mi poznać”. Banał? Skąd. Kandydaci w stresie na rozmowie kwalifikacyjnej, ...

Read More »

TOP 6 umiejętności, które ułatwią awans w 2018 roku

Programowanie, kompetencje cyfrowe, języki obce, prawo jazdy i samoorganizacja – to umiejętności, które można nabyć w ciągu zaledwie kilku miesięcy, a zdecydowanie podniosą kompetencje zawodowe. Zacznij uczyć się już dziś, a w 2018 roku możesz liczyć na awans w pracy. ...

Read More »

Witaj w świecie Tétris.

Nowa siedziba globalnego specjalisty od aranżacji wnętrz. Siłą powierzchni projektowanych przez Tétris są emocje, które wzbudzają. Dziś przyszła pora, by firma opowiedziała poprzez design swoją własną historię. Nowe biuro Tétris – największej w Polsce firmy projektującej i wykonującej wnętrza – ...

Read More »

Home office, czyli kilka trików na urządzenie domowego biura

Elastyczność, mobilność, większa efektywność – zalet pracy zdalnej jest wiele.   Wyzwaniem może być konieczność wygospodarowania miejsca biurowego w domowym azylu. Specjaliści z Everspace podpowiadają, jak przystosować przestrzeń mieszkalną, aby stała się również wygodnym miejscem pracy. Praca w domu to ...

Read More »