Home / Office Designpage 48

Office Design

Czy pracownicy chcą digitalizacji bardziej niż pracodawcy?

62% pracowników za priorytetowe uważa inwestycje w cyfrowe narzędzia do współpracy.Tego samego zdania jest jednak mniej niż połowa przedsiębiorców.[1] W obszarze digitalizacji wciąż pozostaje nam sporo do zrobienia: w 2019 roku Polska zajęła 25. miejsce w europejskim Indeksie Gospodarki Cyfrowej ...

Read More »

Dlaczego firmy nie wprowadzają pracy zdalnej?

Co trzecia firma w Polsce nie wdrożyła pracy zdalnej lub zrobiła to częściowo. W tym 13% w ogóle nie miało takiej możliwości, a 22% z nich zaproponowała rozwiązanie tylko dla wybranych. Dlaczego niektóre firmy nie wprowadzają pracy zdalnej? Na jakie ...

Read More »

HP zwiększa bezpieczeństwo komputerów osobistych

Producent wspiera zarówno firmy, jak i pracujących zdalnie pracowników oferując im swoje najnowsze rozwiązania zabezpieczające wrażliwe dane: HP Pro Security Edition, HP Proactive Security, HP Sure Click Enterprise oraz HP Sure Click Pro. HP Inc. zapowiada zaawansowane rozwiązania bezpieczeństwa, które ...

Read More »

Administracja #zdomu na nowych zasadach

Według badania z 2019 roku, 62 proc. ankietowanych ma możliwość pracy zdalnej. Niegdyś praca #zdomu wydawała się niemożliwa, jednak współcześnie wykorzystywane narzędzia oparte na nowoczesnych rozwiązaniach cyfrowych dają szereg alternatywnych możliwości. Jak technologia ułatwia przejście na home office? Nawet taka ...

Read More »

Nowe biuro, nowe wyzwania.

Jak gładko przejść przez proces tworzenia przestrzeni, która odpowie na potrzeby firmy i zmieniającego się świata? Obecnie, przynajmniej na kilka tygodni, pracownicy biurowi zostali, wszędzie, gdzie to tylko możliwe, przesunięci na tryb ‘home office’. W dłuższej perspektywie, aktualna sytuacja epidemiologiczna ...

Read More »

#homeoffice na piątkę, czyli 5 sposobów na organizację domowego biura

Podczas pracy zdalnej szczególnie ważne jest odpowiednie zaaranżowanie przestrzeni w domu, która ma bezpośredni wpływ na naszą kreatywność, efektywność i możliwość koncentracji. Jak przeorganizować wnętrze, aby w #homeoffice profesjonalnie wykonywać wszystkie swoje służbowe obowiązki? Z tym wyzwaniem pomogą architekci Decoroom, ...

Read More »

Praca w biurze podczas epidemii koronawirusa. O czym trzeba pamiętać?

Pomimo obecnych zaleceń ekspertów i rządzących nie wszyscy mogą pracować z domu – przed wybuchem epidemii koronawirusa taką możliwość miał mniej niż co piąty zatrudniony.[1] Tylko 11,5% polskich firm korzysta przy tym z usług chmurowych[2], więc większość pracowników ma znacznie ...

Read More »

Paleta osobowości

Garderoba to nie jedyne miejsce kolorystycznych dylematów. Sztuka odpowiedniego dobierania barw przyda się również zarządzającym – zarówno dużymi jak i mniejszymi przedsiębiorstwami. Według znanego psychologa Erika Eriksona społeczeństwo można podzielić na cztery kolory, a każdy z nich opisuje inną osobowość. ...

Read More »

Bez ograniczeń, czyli nowe technologie dla każdego

Różnice międzypokoleniowe na rynku pracy są znaczące. Mimo, że kontrasty mogą doprowadzać do konfliktów, pokazują także, że synergia tych dysproporcji daje naprawdę satysfakcjonujące efekty. Przykład? Szybki dostęp do wielu informacji i narzędzi wcale nie zniechęca pokolenia X. Wręcz przeciwnie! Sprawia, ...

Read More »