Home / Slider News / OFFICE MANAGEMENT Warszawa 24.11.2016

OFFICE MANAGEMENT Warszawa 24.11.2016

OM 2016

Konferencje OFFICE MANAGEMENT są cyklicznym spotkaniem poświęconym szeroko rozumianemu zarządzaniu przestrzenią biurową oraz organizacji pracy biur w celu osiągnięcia większej efektywności pracy. Przekazujemy informacje pozwalające kadrze zarządzającej  rozszerzać swoją wiedzę oraz doskonalić umiejętności .

Tematyka konferencji

Wychodzi naprzeciw aktualnym tendencjom w rozwoju organizacji pracy i przestrzeni w nowoczesnych biurach z jednej strony, z drugiej zaś odpowiada na problemy pojawiające się w organizacjach i przedsiębiorstwach. Poprzez prezentację tematów przez praktyków i ekspertów przekazujemy konkretne rozwiązania i sytuacje.

Grupa docelowa

Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, office managerów,  kierowników ds. administracji,  office coordinators,  specjalistów ds. technicznych i zakupów,  dyrektorów zarządzających i finansowych,  właścicieli, prezesów i członków zarządu  oraz inne osoby zarządzające pracą biur w firmach i instytucjach.

24 listopada 2016, WARSZAWA Hotel Puławska Residence ul. Puławska 361

Program konferencji:

Rejestracja od godz. 8.30 

9.00 – 9.45  Dress for success. Chcesz osiągnąć sukces? Pokaż światu, że na to zasługujesz. Zanim Ty się odezwiesz, Twój wygląd mówi o Tobie w biznesie więcej niż myślisz. Biznes robi się oczami. Pierwsze wrażenie to 90% sukcesu.

Prelegent: Iwona Ryszkowska– Stylistka, trener, konsultant ds. wizerunku biznesowego, założycielka i właścicielka Strefy Stylu. Występuje jako ekspert w TVN24, TVP Info, Polsat. Zajmuję się świadomym kreowaniem wizerunku poprzez strój, doradzam w dziedzinie dress code na specjalne okazje, w biznesie i życiu codziennym. Przeprowadzam skuteczne metamorfozy wizerunku kobiet jak i mężczyzn.

Oddając swój wygląd w moje ręce każdy Klient ma pewność, że Jego szafa będzie dostosowana do Jego potrzeb, upodobań i figury. Wybierając się ze mną na zakupy przekonuje się, że mogą być one przyjemne, bezstresowe i szybkie. Po rewolucji w szafie i zakupach przygotuję specjalnie dla Niego propozycje zestawów na różne okazje. Wszystko po to, aby kompleksowo zadbać o Jego wizerunek na co dzień, w pracy i specjalne okazje.
Oferuję także „szyte na miarę” szkolenia i warsztaty dla firm, realizuję profesjonalne sesje zdjęciowe, współpracuję z magazynami modowymi, biznesowymi, lifestylowymi. Działam na terenie całej Polski. Zapraszam na:www.strefastylu.com.pl 

10.00 – 10.45  Next Office. Współczesne środowisko pracy – nowe wyzwania dla managerów -prezentacja firmy Kinnarps

Prelegent:  Aleksandra Krawsz-Kubica – Kinnarps Polska Sp. z o.o. 

11.00 – 11.45  Mobbing i dyskryminacja w stosunkach pracy – zagadnienia praktyczne.

Prelegent: Anna Stykowska-Sikora  Adwokat specjalizacja prawo pracyUkończyła Wydział Prawa i Administracji oraz podyplomowy kurs w zakresie prawa podatkowego na Uniwersytecie Warszawskim. Jeszcze w czasie studiów zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w warszawskich kancelariach, następnie w Grupie Wydawniczej Infor S.A. Tytuł adwokata uzyskała w 2010 roku.  Specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych. W obszarze jej zainteresowań leżą w szczególności zagadnienia związane z optymalnymi formami zatrudnienia na stanowiskach kierowniczych. Doradza zarówno menadżerom, jak i pracodawcom. Jej praktyka obejmuje także kwestie związane z prawem handlowym, cywilnym i karnym. Ma kilkuletnie doświadczenie w reprezentowaniu klientów w sporach sądowych.

 

11.55 – 12.40  Zmiany na lokalnych rynkach pracy.

Prelegent: Marcin Budzewski. Ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, następnie studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Rozwoju Regionalnego i Polityki Regionalnej w Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW. Od 1994 pracował na stanowiskach kierowniczych w działach personalnych, następnie administracyjnych i operacyjnych w firmach Medical Data Management i Iberia Motor Company. Od 2003 prowadzi własną firmę specjalizującą się w szkoleniach (zarządzanie zasobami ludzkim, fundusze strukturalne), doradztwie i zarządzaniu projektami. Od 2004 do 2010 roku współpracował Presspublicą, wydawcą dziennika „Rzeczpospolita”. Od 2009 do 2014 roku zarządzał polskim oddziałem brytyjskiej firmy GHK Polska (następnie ICF GHK) specjalizującej się m.in. w ewaluacjach interwencji publicznych na poziomie krajowym oraz UE organizując i prowadząc biuro w Polsce (firma doradcza specjalizująca się w badaniach i analizach rynku pracy, edukacji). Współzałożyciel Instytutu Analiz Rynku Pracy (2009), członek Zarządu. Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu i przewodniczący Komisji Rewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

12.40 – 13.30 PRZERWA NA LUNCH 

13.30 – 14.15  M-COACHING I CON-COACHING – EKONOMIA W REKRUTACJI. 

Prelegent:  Agnieszka Nadstawna. Akredytowany Coach ICI, dyplomowany trener zarządzania, arteterapeuta ze specjalizacją biblioterapia rozwojowa. Aktywna branży szkoleń i rozwoju osobistego od 2006 r, przede wszystkim w obszarach inteligencji emocjonalnej. Wciąż doskonali swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w szkoleniach dla trenerów i coachów, legitymując się dzięki temu licznymi certyfikatami z obszaru rozwoju i edukacji. Pracuje z klientami indywidualnymi oraz z zespołami w organizacjach. Prowadzi coachingi i autorskie treningi rozwoju osobistego, łącząc różne techniki i metody – od arteterapii przez coaching, narzędzia trenerskie, team-building, po trening twórczości i NLP. Specjalizuje się w trenowaniu twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Jej treningi kreatywne – często łączone z grami coachingowymi – rozbudzają wyobraźnię, wspomagają pomysłowość, prowadzą do odkrywania szybkich i skutecznych rozwiązań w biznesie i życiu osobistym. Integrują zespoły, poprawiają relacje osobiste. Posiada licencje na prowadzenie gier coachingowych, jest także autorką własnych gier. W swojej pracy wykorzystuje szerokie spektrum możliwości, jakie daje jej kilkunastoletnie doświadczenie w branży spotkań i ponad dwie dekady pracy dla biznesu i przedsiębiorców. W praktyce coachingowej stawia bardzo mocno na kreatywność klienta, którą ćwiczy z nim tak, by osiągając swój cel, jednocześnie był on przygotowany do generowania twórczych rozwiązań w innych obszarach życia. Ponadto posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z singlami. Wypracowała indywidualną metodę pracy przez internet: pracuje z całym światem.

14.25 – 15.10  Wielozadaniowość vs monozadaniowość – co wybrać, aby nasz mózg był zadowolony.

Prelegent: Ewa Janiszewska doradca ds. zdrowego mózgu, trener zdolności poznawczych, psycholog. Projektuje działania rozwojowe usprawniające procesy związane ze zdobywaniem wiedzy, radzeniem sobie z natłokiem informacji, dbaniem o zdrowy, aktywny i synergiczny mózg.Pracuje w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach zarówno w biznesie z zespołami pracowniczymi, jak i z osobami indywidualnymi chcącymi zwiększać swoją efektywność poprzez poprawę pamięci i koncentracji. Wspiera również osoby zagrożone chorobami demencyjnymi w zwiększaniu swoich możliwości poznawczych. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej, Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, jak również na Uniwersytetach II i III Wieku. Pasjonatka mózgu, jego możliwości i trybu życia zdrowego dla neuronów. Na co dzień praktykuje jogę i zdrowy sposób komunikowania się – nie tylko pomiędzy neuronami.

Wręczenie certyfikatów. Zakończenie konferencji.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Kontakt do organizatora.

MB Media, 02-038 Warszawa, ul. Akademicka 3/73

E-mail: biuro@mbmedia.pl

tel: 22 241 87 00

SPONSORZY:

logo kinnarps 250X80