Home / Wydarzenia / Gdańsk 26.06.2014 konferencja z cyklu Office Management

Gdańsk 26.06.2014 konferencja z cyklu Office Management

Kolejna konferencja Office Management 2014 tym razem w Gdańsku. Zapraszamy do udziału w tym wydarzeniu właścicieli firm, osoby zarządzające pracą biur, managerów, office managerów i wszystkich tych, którzy chcieliby poznać najnowsze trendy z zakresu zarządzania firmą, optymalnym wykorzystaniem przestrzeni biurowej, zarządzaniem i obiegiem dokumentów, a także zarządzaniem czasem pracy pracowników.

Hotel Orbis Posejdon, ul. Kapliczna 30, 80-341 Gdańsk

Dla uczestników konferencji hotel oferuje specjalne ceny noclegów. Osoby chętne do skorzystania z oferty noclegów proszone są o rezerwację bezpośrednio w hotelu na podstawie formularza.

FORMULARZ REZERWACYJNY ORBIS POSEJDON

 PROGRAM KONFERENCJI

8.30-9.00 rejestracja uczestników

9.00-10.00 Zarządzanie Projektami  Menedżer Projektu – jeden z najbardziej poszukiwanych zawodów w Polsce. Metody i techniki zarządzania projektami, rola Menedżera Projektu

Prelegent: MAŁGORZATA KUSYK, PMP

10.15-11.05 Środowisko pracy activity-based working – czym jest i czy może być rozwiązaniem problemów współczesnych biur?    

Prelegent: MARIA LORENC, ALEKSANDRA KRAWSZ / Kinnarps Polska

11.20-12.00„Zielone” biura i nowoczesne rozwiązania w projektach biurowych. Aranżacje, trendy w projektowaniu. Certyfikaty – co warto o nich wiedzieć przed wynajęciem biura

Prelegent: arch. AGNIESZKA KALINOWSKA-SOŁTYS, dyrektor i członek Zarządu APA Wojciechowski

12.15-13.00 Druk. Korespondencja. Flota samochodowa. Jak optymalizować koszty?

Prelegent:Paulina Łatkowska, Krzysztof Loranc

13.15-13.45 Innowacyjne rozwiązania inwentaryzacji środków trwałych w przedsiębiorstwie 

Prelegent: DOMINIK ŁABIŃSKI/ Dyrektor ds. Rozwoju, Arteria S.A.

13.45-14.15 Back-office – najnowsze i skuteczne rozwiązania. Dokumenty i e-dokumenty – obieg, przechowywanie, bezpieczeństwo.

Prelegent: MACIEJ ŁOMAKO / Wiceprezes Zarządu Arteria Document Solutions

14.15-14.45 Lunch

14.45 – 15.15 Biuro bez papieru! Proces obiegu dokumentów i archiwizacji. Archiwizacja dokumentów (dokumenty papierowe, e-maile) w formie elektronicznej oraz obsługa procesu obiegu dokumentów. Mobilny pracownik firmy – praca zdalna a proces obiegu dokumentów i ich archiwizacji.

15.20-15.50 Organizacja imprez firmowych. Dlaczego warto korzystać z zewnętrznych firm eventowych?

Prelegent: Przemysław Grudziński, prezes PG Promotion

15.50-16.20 Optymalizacja kosztów druku w biurze – skuteczne sposoby

Prelegent: Piotr Drzewiecki, Black Point

 

ok. godz. 16.20-16.30 Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów, rostrzygniecie konkursów

 

pdf FORMULARZ ZAMÓWIENIA

Zgłoszenia ( wypełniony formularz zamówienia) prosimy przesyłać drogą mailową na adres biuro@mbmedia.pl

Kontakt:

Magdalena Włoszczyńska

tel: 22 241 87 00

mail: magda.wloszczynska@mbmedia.pl

SPONSORZY

Kinnarps   logo makro bez napisu   Logo_eden   black_point

arcus   Fellowes-Logo   logo eurobind