Pierwszy bezpłatny coworking w łódzkim centrum handlowym już otwarty! Helenów, Źródliska, Krańcówka i Zdrowie – tak nazywać się będą sale w nowej przestrzeni coworkingowej w CH-R Sukcesja, przy al. Politechniki 1. To pierwsze tego typu miejsce dostępne w łódzkim ...
Read More »Office News
Do chmury ze sprawdzonym partnerem.
Świat biznesu stawia na digitalizację posiadanych treści. Czy słusznie? Tak. Ale pod warunkiem, że przestawienie działania organizacji do chmurowego repozytorium odbędzie się pod opieką i we współpracy ze sprawdzonym partnerem. Analitycy badający działalność organizacji – polskich i międzynarodowych – wskazują ...
Read More »Najgroźniejsze cyberprzestępstwa przeciw domenom w 2017 roku
Cybersquatting, typosquatting, phishing i… napad z bronią w ręku – Hekko.pl wskazuje na najpopularniejsze taktyki przestępców działających przeciw domenom w 2017 roku. Próby nielegalnego przejęcia domen internetowych to dziś chleb powszedni. Przykładów takich działań można mnożyć – to cybersquatting, ...
Read More »Profesjonalna i wielokanałowa obsługa klienta
Gwarancją efektywnego działania każdego Contact Center są trzy zasadnicze elementy: system, ludzie oraz informacje. Nie można jednak zapominać, że optymalnie dobrana i dopasowana do potrzeb klienta technologia stanowi fundament nowoczesnego Contact Center. Oprogramowanie Call Contact PanaPro to narzędzie stworzone przez ...
Read More »Po co karuzela w biurze?
Oszczędność powierzchni biurowej i sprawne zarządzanie dokumentami. Sprawne zarządzanie dokumentacją, znaczna oszczędność powierzchni biurowej i nowoczesny wygląd – to właśnie w odpowiedzi na te potrzeby powstały automatyczne regały biurowe ROTOMAT firmy Hänel. Potrzeba minimalizowania powierzchni biurowej przeznaczonej na archiwa jest ...
Read More »ELO ECM SUITE 10 – POCZUJ CYFROWĄ PRZEWAGĘ
ELO ECM Suite 10 stanowi kompletny pakiet umożliwiający nowoczesne, cyfrowe zarządzanie informacją w Państwa firmie. ELO ECM Suite 10 dostosowuje się do indywidualnych wymagań, zapewniając w ten sposób wydajne procesy i ukierunkowany przepływ informacji. Wszystkie informacje istotne dla firmy są ...
Read More »Ważne decyzje, istotne wyposażenie – sale konferencyjne
Tu odbywają się narady i szkolenia. To miejsce ważnych spotkań z partnerami biznesowymi. Podejmowane są tu kluczowe decyzje m.in. planowanie budżetu. Everspace podpowiada, jak zaaranżować salę konferencyjną i na co warto zwrócić uwagę, wyposażając jedno z najważniejszych pomieszczeń w firmie. Nikogo ...
Read More »Panasonic wprowadza nowe monitory Digital Signage do pracy 24/7
Panasonic zaprezentował cztery nowe monitory Full HD z serii SF2. W jej skład wchodzą modele o przekątnych 43, 49, 55 i 65 cali przeznaczone do całodobowej pracy w pomieszczeniach. Urządzenia doskonale sprawdzą się w przestrzeniach publicznych, obiektach handlowych oraz salach ...
Read More »Rośnie zadowolenie pracowników, maleje ich lojalność
Od dłuższego czasu do polskich pracowników docierają pełne optymizmu informacje o tym, że sytuacja na rynku pracy, z ich punktu widzenia, dawno nie była tak komfortowa, a oni sami tak uprzywilejowani. Bezrobocie utrzymuje się na bardzo niskim poziomie, a pracodawcy walczą ...
Read More »O co pracodawca nie może zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Czy planuje pani dzieci? Na kogo pan głosował? Pali pan papierosy? To pytania, których pracodawca nie może zadać. Dlaczego? Bo łamie prawo. Nawet najlepiej wyszkoleni rekruterzy zadają czasem pytania, których zadać nie mogą. Kodeks pracy jasno wylicza, jakie informacje pracodawca ...
Read More »