Home / Office Newspage 126

Office News

2014: Najważniejsze trendy w rozwoju pracowników

Co czeka firmy doradczo-szkoleniowe w 2014 r.? Jak na sytuację w branży wpłynie zmiana perspektywy unijnego finansowania? Jakie obszary rozwojowe będą zyskiwać na popularności? Na te pytania odpowiedzieli eksperci House of Skills w specjalnie przygotowanym raporcie.   Punktem wyjścia do stworzenia ...

Read More »

Pięć wskazówek – zanim kupisz tablet

Tablety biją rekordy popularności. Na półkach sklepowych pojawiło się mnóstwo nowych modeli i marek. W jaki sposób dokonać racjonalnego wyboru? W ubiegłym roku producenci sprzedali ponad 180 milionów urządzeń. Gartner szacuje, że w tym roku światowy rynek wchłonie 260 milionów ...

Read More »

Ile kartek papieru zużywają polscy urzędnicy

Czy Polska to kraj biurokratyczny? Większości z nas natychmiastowo przychodzi na myśl jedna odpowiedź: zdecydowanie tak. Nawet pomimo że zdajemy sobie sprawę, iż skala biurokracji jest u nas ponadprzeciętna, to nie uświadamiamy sobie zwykle, jak ogromne ma to skutki w ...

Read More »

Trendy w wykładzinach biurowych

Nie trzeba nikogo przekonywać, że wybór odpowiedniej wykładziny obiektowej jest istotnym elementem wyposażenia wnętrz biurowych. Wpływa nie tylko na estetykę całej powierzchni biurowej, ale również na komfort pracy. Tu również możemy zauważyć pewne trendy, choć może nie tak dynamiczne, jak ...

Read More »

MB471dnW – testujemy urządzenie wielofunkcyjne Oki

Do redakcji dotarło monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne typu 4-w-1 firmy Oki – MB471dnW. Według producenta jest to model przeznaczony dla małych firm i grup roboczych o rosnących wymaganiach w kwestii druku. My natomiast mieliśmy ogromną ochotę przetestowania technologii LED.   Trzeba ...

Read More »

Nowości w ofercie Kinnarps, prezentowane na targach Stockholm Furniture & Light Fair

Libra – na fali Libra to nowoczesna sofa o falistym kształcie, dostępna w opcji z jednym, dwoma lub trzema siedziskami. Została zaprojektowana tak, by można było siadać po obu stronach siedziska, co czyni ją wszechstronnym elementem wyposażenia, dzięki któremu nawet ...

Read More »

Dlaczego warto dbać o zdrowie pracowników?

Badania z zakresu medycyny pracy to minimum, które musi zapewnić pracownikom każdy pracodawca. Warto jednak przemyśleć znacznie bardziej rozbudowane rozwiązania, zapewniające stały dostęp do opieki zdrowotnej. Dlaczego ta opcja wszystkim się bardziej opłaca?   Skuteczna kontrola kosztów   Każdy czasem ...

Read More »

Rynek biurowy w Warszawie

 Warsaw Research Forum opublikowało dane, dotyczące warszawskiego rynku powierzchni biurowych za IV kwartał 2013 r. Dane rynkowe, które są przygotowywane wspólnie przez zespół analityków, dotyczą zasobów nowoczesnej powierzchni biurowej, nowych obiektów oddanych do użytku, ilości i wielkości transakcji wynajmu oraz ilości ...

Read More »

Outsourcing Stars 2013 – znamy laureatów!

Pro Progressio, Fundacja zrzeszająca firmy  z sektora outsourcingu, jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu Outsoursing Stars. Pozwolił on wyróżnić wiele organizacji oraz miast, dzięki którym branża outsorsingowa może się w Polsce rozwijać. Rozstrzygnięcie i wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali ...

Read More »

Biurowe koszmary

Psycho-szef, podstępni współpracownicy – tego się obawiamy najbardziej   Globalna ankieta, przeprowadzona przez portal kariery Monster.com ukazuje, że naszymi najczęstszymi biurowymi postrachami są niezrównoważony szef i podstępni współpracownicy. Pracownicy nie lubią też grobowej ciszy panującej w biurze oraz konieczności pracy ...

Read More »