Home / Flotapage 74

Flota

Jak stworzyć idealną przestrzeń do pracy? Przyjazna akustyka podniesie produktywność

Biuro to obecnie nie tylko przestrzeń do pracy, ale przede wszystkim wizytówka firmy. To dlatego wielu właścicieli firm skupia się jedynie na designie siedziby, zapominając, że aranżacja przestrzeni realnie wpływa na efektywność pracowników. Takie podejście może negatywnie wpływać na wyniki ...

Read More »

KAWA W BIURZE WEDŁUG Nestlé

Dostęp do kawy stanowi jedną z ważnych wizerunkowo potrzeb pracowników biurowych. Paradoksalnie, wraz z dynamicznym rozwojem rynku jej zaspokojenie staje się coraz bardziej skomplikowane – rośnie liczba firm oferujących obsługę w tym zakresie, wybierać można więc z długiej listy ekspresów ...

Read More »

Biuro idealne: raport Walter Herz

W ramach otwarcia tegorocznej edycji Akademii Najemcy firma doradcza Walter Herz zaprezentowała raport Biuro 10.0, w którym zawarte zostało kompendium wiedzy na temat procesu najmu oraz aranżacji powierzchni biurowych         Raport Biuro 10.0 jest pierwszą w Polsce komplementarną publikacją ...

Read More »

Myjąc ręce możesz uszczęśliwiać innych i zachęcać ich do działania

Myjąc ręce nie tylko dbasz o zdrowie swoje i innych, ale sprawiasz radość swoim bliskim i poprawiasz poziom satysfakcji kolegów z pracy – dowodzą wyniki ankiety przeprowadzonej przez Essity.   Mycie rąk jest jednym z najbardziej efektywnych sposobów na zapobieganie ...

Read More »

Biophilic design, czyli zieleń w przestrzeni biurowej

Otoczenie, w którym pracujemy, ma ogromny wpływ na naszą wydajność, efektywność i motywację. Planując wystrój wnętrz warto postawić na biophilic design, skupiający się na budowaniu uczucia więzi z naturą. Dlaczego zieleń w przestrzeni biurowej jest tak istotna? Biophilic design to ...

Read More »

NAUKOWO O KAWIE

Powszechnie – choć na wpół żartobliwie – mówi się, że bez kawy w biurze nie da się pracować. Co na ten temat mówią badania naukowe? Czy rzeczywiście kwestia dostępu do kawy jest kluczowa dla utrzymania produktywności? Praca to jedno z ...

Read More »

Świetlana przyszłość druku… atramentowego

W ostatnich kilku latach nie raz i nie dwa słyszeliśmy o nadchodzącej ponoć nieuchronnie „śmierci druku” – takie teorie pojawiały się, będąc efektem postępującej digitalizacji naszego życia i środowiska pracy, a także stopniowego przenoszenia coraz to większej liczby danych i ...

Read More »

Dobrze zaprojektowane biuro.

Co zrobić, żeby wyjście do pracy budziło pozytywne, a nie negatywne emocje? Jak sprawić, aby każdy początek tygodnia okazał się łagodniejszy, a praca przyjemniejsza? Jak spowodować, by biuro sprzyjało lepszej i bardziej efektywnej pracy? Jak podzielić przestrzeń, godząc różne funkcje ...

Read More »

Dokumentacja w polskim sektorze publicznym – czy jesteśmy gotowi na cyfrową rewolucję?

Polskie instytucje wciąż korzystają głównie z dokumentacji w formie papierowej; w tym roku Stołeczna Komenda Policji ogłosiła przetarg na 48 777 ryz papieru[1], czyli ponad 24 mln kartek. Do bezpiecznego zarządzania dużą ilością treści i danych niezbędny staje się elektroniczny obieg ...

Read More »

Leasing 103% bez zbędnych formalności

EFL wystartował z jesienną kampanią „Leasing 103% bez zbędnych formalności”. Oferta jest odpowiedzią na potrzeby rynku, a szczególnie sektora MŚP. Promocja potrwa do 31 grudnia br. „Leasing 103% bez zbędnych formalności” to minimum formalności i wiele korzyści. Dzięki uproszczonej procedurze ...

Read More »