Home / Zarządzaniepage 44

Zarządzanie

Jak dbać o czystość słuchawek?

Trudno sobie wyobrazić drogę do szkoły czy pracy bez ulubionej muzyki w uszach. Korzystając ze swoich słuchawek codziennie, należy mieć świadomość, że niewłaściwy sposób ich ochrony może  wpłynąć nie tylko na walory estetyczne, ale również na jakość brzmienia. Bez względu ...

Read More »

Profesjonalne call center dla każdej firmy – nowe rozwiązanie Salesfroce Cloud Voice

Salesforce ogłosił dostępność usługi Service Cloud Voice z Amazon Connect. Zapowiedziana na targach Dreamforce 2019 usługa Service Cloud Voice po raz pierwszy łączy w jedno:  telefon, kanały cyfrowe i dane CRM – wszystko z poziomu jednej konsoli. Pozwoli to firmom ...

Read More »

Prawda, komunikacja i zaufanie – czyli jak budować wizerunek pracodawcy w nowej rzeczywistości

Od lutego świat wstrzymuje oddech w oczekiwaniu na skutki kryzysu związanego z epidemią koronawirusa. Nie każdą branżę dotknie (lub dotknął) on w równym stopniu. Jednak nawet te sektory, dla których czas pandemii stał się okresem prosperity, z pewną ostrożnością patrzą ...

Read More »

Jak postęp technologiczny wpłynie na organizacje naszej pracy w przyszłości?

Prawie 3/4 respondentów (73%) optymistycznie postrzega rynek pracy w przyszłości, a jedynie 37% badanych obawia się automatyzacji procesów – wynika z badania PWC Polska „Rynek pracy przyszłości – czynniki kształtujące rynek pracy do 2030 roku”. Zmiany wymuszają na pracodawcach dostosowanie ...

Read More »

5 zasad bezpiecznego korzystania ze smartfona na urlopie

Polacy chętnie korzystają z sieci za pomocą smartfonów – ponad połowa ruchu internetowego generowanego jest z telefonów. Jest to wygodne szczególnie podczas wyjazdów: 30% posiadaczy smartfonów używa ich do przechowywania biletu czy karty pokładowej.[1] Niestety, często zapominają przy tym o ...

Read More »

Nie pal za sobą mostów, czyli kilka słów o offboardingu

Nawet jeśli epidemię koronawirusa uda się tego lata wygasić, jej skutki firmy będą odczuwać z opóźnieniem. Tym bardziej, że jak na razie nic nie zapowiada, by jesienią kryzysowy scenariusz nie miał się powtórzyć. Dlatego wiele firm okres wakacyjny poświęci nie ...

Read More »

Wyzwanie małych i średnich firm: pracować mądrzej

Według badań pracownicy mogą tracić nawet 30% czasu na szukanie, przygotowywanie i zabezpieczanie informacji, a kolejne 20% na tworzenie plików z danymi, które już istnieją.[1] Jednocześnie w firmach stale przybywa dokumentów zawierających istotne informacje, co – szczególnie w małych i ...

Read More »

Wellbeing w małych przedsiębiorstwach – od czego zacząć?

Wellbeing zyskuje na coraz większym znaczeniu w miejscu pracy. Managerowie zdali sobie sprawę,że umowa o pracę i dobre wynagrodzenie często już nie wystarczają, aby zatrzymać w firmie cennego pracownika. Małe przedsiębiorstwa dopiero zaczynają wprowadzać pierwsze rozwiązania, a dobrą inspirację może ...

Read More »

NAJNOWSZE CYFROWE TELEFONY BIURKOWE FIRMY PANASONIC

Telefony Panasonic KX-DT680 i KX-DT635 pozwalają firmom wydłużyć okres eksploatacji swoich systemów telekomunikacyjnych, dając jednocześnie pracownikom dostęp do cyfrowych telefonów biurkowych o smukłym i nowoczesnym wyglądzie Firma Panasonic ogłosiła wprowadzenie nowej generacji cyfrowych telefonów biurkowych dla firm z dużymi kolorowymi ...

Read More »