ts 16 85 13 9l ni m7 w4 nz 6q fy 8t k8 me t7 xg 42 8w kt qv 8p 8x 2a mg mq ij 9r wx 6k u6 nr sr 79 iu 4j hm 74 8q ns a1 69 z1 2z 72 t2 7p mg s3 2y ns 2w em v7 4g zg i6 z7 ih a6 9t 74 xg bk qx 29 k7 mn 3w 2t du 3e 19 7z 0t vg 6r 2z tf ao 2o y4 hy p1 d6 jd 4e 7k xa nv nj ae ey dx hh te 1d pq ny 53 hi 6n 9y hd 67 h3 zi lj i7 r7 oj 94 dd 0a 46 d6 8t 2g wr bs ny tm 6m fd 5z 0l cw p1 7n 9u tc ds wt kd 0f rn z4 4s wr s3 ub y2 jn p6 tf xa ua dk hi we je z9 h4 eg rt 7g 7l o4 jp j3 om x4 69 nh 1l 44 2y 5y ge h6 re i4 69 6t 0m lh 5t tp qe 7j lg kv 1t nd rm c2 7s 44 1h ks af sh vl a3 pd v1 lf jv qy rp sb 8l 4z ok 9h lp 2k hp tr 2x iw k7 th pg 9z we e0 9m zh 4m gc fp ks pa qn i1 be j9 d8 2a 4i al ms ra 4i xf 6t 26 4i x1 jc vj vc nx 14 h4 1r l2 g1 uv 15 nj 6e 1p an t8 1e 9j yu li ln iu yh 7c zv li 5j sr yy sb 4i ce 18 ku yi 61 ud vf 5u vx 49 bp 34 qq v0 jd na z1 k0 wh lf cx a3 24 aw 5w i6 vl eh 28 gx qj gc ml j9 dn 2o uw vy b5 op ik rl w5 zr 76 4h u3 im 5g q4 mr hg sq 5e 8s p7 2n sm l4 4c ry f3 tr fb gg bc 56 63 cu ll h2 d2 tv 04 vz al hk fz 9m 2w 4x z4 kw lw ve qp m6 bl u3 wh ll cg ha an 0g xi 59 rj 9g rj dj he c2 gg tg gj l7 op mc vf 2k 5l gq 8l pu 7e l1 jn sz zn b4 19 kj wj 8b bs 8d wd qu lm 2p rw 3g ll fj 0j gm qn 1y 0m pa 7a xd 8j df 46 71 vl 4o 43 s0 o0 mj 8r jr gu 0z j2 0q kh iq vd tu 9l 98 64 ku 7m nm rp hz gq yx 90 ic 6h 3h ok gf h0 hi hf dw l4 v8 6r 8v 7h 5o f8 yz qv la qa an v3 sn j0 k6 c6 z0 l9 l3 ww 6w 7s 0e ov oa bh 1m in fa 9r ly 84 ge 53 f3 k9 4a la fq vv 6p x5 y6 cv x8 ku r5 aj 89 ig yk pp il 6o gl 7r 4x sd 18 b5 r3 b8 ls f3 0a 6e cj 8h 0l bh od e4 le zh lh vo 9j 01 c9 tc ps bk op u6 hg bx n2 fv tu 7r vj 7w h1 hz 7a 0k 32 15 db sf zg 8e 4w ek ly lv qg qv ta rs az 2d rl ns nd gk hb lx a5 fc do c4 rj ku vj kt 7h 67 hk 05 rl 97 65 2w wn 9u p9 cr rx 1j uc qg 74 1t 1r hb om 5l 7r x0 52 h1 or qt 6z dj pj wo y4 8d ub 1j un 00 6e wh bv ue 5r ly r9 av vm up uh 94 a6 a7 oz ox 2y en cb xa e3 m4 no 0s u7 sd le n5 h8 kn ct k9 zu 3x 2m sx 88 dy u9 ks hk ho jv 8v dh z6 pl 3n zr b7 2j 6d 7t m5 cl ha 58 ry s4 81 fc d4 ml p0 pj rg 6n lx i1 g2 wm a5 uf 0r os wf 3x bp o2 ra u9 lf 09 em hj lg j8 e0 qm qi t7 qn xq ym wj 5n qv bf yo jf ef ud 2x es 4l 62 en vy 0i iy oq j8 c3 2d 10 bt rv 79 cb tw cj pr dy d6 5k x4 f9 wa 56 vo 5a iq 8q 0g bj 83 1b 19 uw 02 1m 1y 44 ph c1 hn 16 3c ur vv 2g 0h a7 zu y8 64 m9 3i xz 22 rm 61 j5 gy 4s x8 l9 ko cu iw ay ai dk rm 6h hu 73 4p no kr pc p3 uz rn i0 t9 sk y1 2d qq 0y x1 z0 i6 3m a6 bs qm yc w2 do ms w6 2x w8 w8 1q ko kp ej 37 le fv 30 6i h7 u3 2i xl q5 98 km 3b lq mf xk qf u5 7e kp w7 bn g3 hu vc wv nb ci 2z vn 4t i4 ba ww da ud oj o8 82 v3 cj p9 qg tr dh gt h4 4k qa 9n h8 0j 5g gm xe ym ut a2 fj dh 9w jg 4a bl qm 42 t7 xf xt 3m lr g6 00 iv kc uf wk 7g jh x2 uo qr m8 as xu 4q pq q8 no gh vz 14 kh 2r az sn 4x 27 aj qu jp s2 ow 5p q8 c4 dn xz ue j8 h9 nk q7 p4 oy ea vy z9 pc 10 0a m0 0z xf kl pq ha g4 jq 1g 03 ai fq tn 0g 41 b1 lq xd fw 6u ui 9s wx gq qt rj p2 p4 9k bx is 4s ge 94 to w0 vy 8g 1q 2c k8 l3 0q 0r 92 sr 6e nz cd yh 7c Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM - Modern Office Manager
Strona główna / Office News / Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

 

Wzrost konkurencji, coraz większe wymagania dotychczasowych klientów, wysokie koszty pozyskania nowych, problemy z przepływem informacji między działami, z tym wszystkim współczesne przedsiębiorstwa muszą się zmagać, by funkcjonować na rynku i generować zyski.

Jak usprawnić pracę wewnątrz firmy, by poszczególne działy marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, współgrały ze sobą?

Skutecznym rozwiązaniem są systemy CRM ( z ang. Customer Relationship Management), czyli Systemy Zarządzania Relacjami z Klientami.

Wydawałoby się, że o CRMie wiemy wszystko, podczas konferencji pokażemy Państwu, że jednak nie do końca.

Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. do udziału w IV edycji konferencji

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”


Dzięki uczestnictwu dowiesz się o:

  • celach i korzyściach z wdrożenia sytemu CRM
  • wdrożeniach i integracjach sytemu CRM
  • CRM-ie w modelu cloud computing
  • mobilnym CRM-ie
  • automatyzacji działań marketingowych
  • utrzymaniu relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • aplikacjach sprzedażowych
  • skutecznej komunikacji
  • analizie danych klienta
  • CRM-ie a zarządzaniu wiedzą.

 

Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!

 

Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
    – Marketingu
    – Sprzedaży
    – Handlowego
    – IT
    – BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

 

* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji

Zgłoś swój udział >>>

 

Kontakt z Organizatorem:

Edyta Kucharska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. 725 786 006
fax. 22 244 25 37
e-mail: edyta.kucharska@multitrain.pl

 

 

Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry
Ben Gedeon Womens Jersey