JAK NIE PRZEGAPIĆ MOMENTU, W KTÓRYM WCIĄŻ MOŻNA POMÓC Ponad 1,6 miliona zwolnień lekarskich z powodu problemów psychicznych – tyle wystawiono w Polsce w 2024 roku. To o blisko 14 proc. więcej niż rok wcześniej. Ale zanim pojawi się L4, ...
Read More »Technologie – IT
PRZEGLĄD FUNKCJI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, KTÓRE USPRAWNIAJĄ PRACĘ I PODNOSZĄ EFEKTYWNOŚĆ
W erze cyfrowej transformacji, tradycyjne postrzeganie urządzeń drukujących jako prostych narzędzi do kopiowania i drukowania odchodzi w zapomnienie. Nowoczesne urządzenia wielofunkcyjne (MFP) ewoluowały, stając się inteligentnymi centrami zarządzania dokumentami, które realnie wpływają na optymalizację kosztów, bezpieczeństwo danych i wydajność pracy. ...
Read More »EMPLOYER BRANDING Z PERSPEKTYWY OFFICE MANAGERA: JAK BIURO WPŁYWA NA WIZERUNEK FIRMY?
Na rynku walki o talenty, wizerunek pracodawcy (employer branding) staje się kluczowym elementem strategii biznesowej. Choć często kojarzony z działaniami HR i marketingu, niezwykle istotną, choć czasem niedocenianą, rolę w tym procesie odgrywa biuro i osoba nim zarządzająca – office ...
Read More »GOODYEAR VECTOR 4SEASONS GEN-3 PONOWNIE NAJLEPSZĄ OPONĄ CAŁOROCZNĄ WEDŁUG ADAC
Opona Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 ponownie została uznana za najlepszą w teście opon całorocznych przeprowadzonym przez ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club) [1], największe stowarzyszenie motoryzacyjne w Europie. Model zdobył ocenę „dobrą” i zajął pierwsze miejsce dzięki wyjątkowym przebiegom oraz doskonałym właściwościom jezdnym. ...
Read More »EKO-BIURO: JAK WPROWADZIĆ ZRÓWNOWAŻONE PRAKTYKI W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU FIRMY?
TO PROSTSZE NIŻ MYŚLISZ I PRZYNOSI REALNE OSZCZĘDNOŚCI Rosnąca świadomości ekologiczna i presja na optymalizację kosztów, powoduje, że koncepcja „eko-biura” przestaje być jedynie modnym hasłem, a staje się strategiczną koniecznością dla nowoczesnych firm. Wdrożenie zrównoważonych praktyk to nie tylko realna ...
Read More »WARSZAWSKI RYNEK BIUROWY W I POŁOWIE 2025
W I połowie 2025 roku na warszawskim rynku biurowym oddano do użytku 85 200 m kw. nowoczesnej powierzchni – o 34% więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie wolumen projektów w budowie spadł do historycznie niskiego poziomu – 140 000 m kw. ...
Read More »ANALIZA STANOWISKA PRACY
Dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwo jest jak naoliwiona maszyna, w której wszystkie elementy działają bez zakłóceń. Jednak aby utrzymać taki stan, potrzebna jest nie tylko konserwacja systemu, ale też regularna analiza stanowisk pracy. Dlaczego to tak ważne – opowiada Aneta Stelmach, przedstawicielka ...
Read More »POKOLENIE Z REDEFINIUJE PRZESTRZEŃ BIUROWĄ. DESIGN DOSTOSOWANY DO POTRZEB ZETEK
Młode pokolenie pracowników coraz silnej zaznacza swoją obecność na rynku pracy. Mowa o tak zwanych „zetkach” – generacji urodzonej pomiędzy końcem lat 90., a początkiem drugiej dekady XXI wieku. Urodzeni i wychowani w erze cyfrowej, znacznie wyróżniają się na tle ...
Read More »OFFICE MANAGER JAKO LIDER ZMIAN: JAK SKUTECZNIE WDRAŻAĆ INNOWACJE W ŚRODOWISKU BIUROWYM?
Rola Office Managera nieustanie ewoluuje. Już nie tylko zarządzają codziennymi operacjami biurowymi, ale stają się kluczowymi liderami zmian, odpowiedzialnymi za wdrażanie innowacji, które mogą znacząco wpłynąć na efektywność i kulturę pracy w biurze. Jak zatem skutecznie wprowadzać te zmiany? Zarządzanie ...
Read More »MONITRY PANASONIC EQ3 ZAPEWNIAJĄ NIEZAWODNY OBRAZ 4K I ELASTYCZNOŚĆ INSTALACJI
Firma Panasonic Projector & Display Corporation ogłosiła wprowadzenie na rynek serii EQ3 to podstawowe monitory 4K z płaskimi ekranami, dostępne w sześciu rozmiarach od 43 do 86 cali, stanowiące ekonomiczne, niezawodne i łatwe w instalacji rozwiązanie dla różnych środowisk, takich ...
Read More »