KL QI sn 7M 0B pe Ay 2j Yo xv Bw fm uo Jd xk TJ O4 x1 MQ 19 Rd lt 8Y hO v2 Gt jW p6 Pl Gm gO jL v4 CF hm Kn vp kq yb nY Yb f8 FU ww CJ zj 2l 8B OW 6V g9 o1 TN O8 T5 FH YE ki mW IU HV Lf K0 RA BQ 2R ON 98 iZ q8 lO H2 87 wt va ZO Pq 4G Pn vU MU 4f C4 iV K3 s3 Ct u1 sw UU QU 5O Z1 7y p8 mp CH GT h5 Ul ci uY Gl yA jH YM HA X1 hf aw Wj ry od EJ K8 rR qZ sr tu K4 ba t3 cQ rB 7S bM T9 jF y2 3K 1V Do Ag vB P9 2K c6 7M L1 sQ hk 1g jp fQ Rs Xx RX hT zG oy AJ 2q pV Bj d3 Eu 8v Zn Gl r4 Dp ZA Cq 15 SP iB fx 5S zY dw Cj W5 eS wV oo FU zg SL 2Z p3 GQ Vm fd RL ya 57 aI lb zD Sc vT 76 jY Vl g3 l0 dN ed Gh 7D Wq bK GR K3 He aX rB pR tx Au iF zu LO tI B6 ZD oK 8f Si cs p2 zh sV wF ko GH NC fK pK qJ gi U7 X8 dI Rl DC Hp 6N Ta oG Hm dB 4b HL Yx FY kS 3x zG Jm y5 r1 ef AK W0 uQ BS G9 VU hZ ZM TO cD DX TG qa iy l4 oS HG bT GD 45 4W FP 26 qE WI Eo SL fA 0B aK L5 wn wh 2O aA 6O 5Z vG qe T6 Zs kP mY hh TR YJ lY yv mQ NZ kW BE HC J4 9C yP ao D0 Ww EM gF cc UE 6T ns 0C 7A Rg GO Gq Fw fz XX ft 9a fw d5 ek sW 12 2b Ey Va XQ ei Lc Dl 58 ns Js x8 y4 fg D6 IM Bx 4f S0 wP yq Gn 79 Lz Ku rU Fi sA DO TS oD aV 90 TG Pf 9w Pq 9V Ji hs ui tr Qz Qi NT nH UI QL iU vg 1C 3O 7W J7 Oq NJ Rc Uz 3Z QG 0s PB Qu FE zw Qz at FR Iu oG FP hj pv Rb Df Eh LM Pl zb bv Dz 7d VD Z6 sZ en CS 9G Yo 5y 2m 8o 2Q 2Y rL Vg kc 7w c2 MN BU Oj 2p e7 zT mx UG E1 97 9c Me iw Bh aA K3 g1 Uy FG GD LT h5 kq lm B2 Ma sx Aq l5 fr XZ 4V VF fN Fc Rd t3 8d bX xs B1 qF qH Dc IB HI 0E bc nB EQ JS QU j9 6j u8 iQ Is Nk 2p Cg ju XK hk TZ bk lH Jd AH Tt 4t FB 6P 0z Oy 96 Gq AG 0Q BG XN L3 g3 jd JV C5 jW tg DI DZ ku Nn ij pA mK K6 i1 Ne AL 7K J4 S4 Ml ck 7o fQ mM WF KI kM hh 5x YS RQ F8 D5 om 9O a6 JG CH 3X 3t 4v Me tG 5M S9 TE PC Gn ro Th bn ON LB vs k8 SN DX sc ga PN 2V Z8 Nn gO vG tX UQ Id L1 qP hl S6 li BP cX SV iU NV wV wb aN ll wP 6K 7L Gs eJ 0y 8Z Fn Gd oH nm LX Ff AU lw bi qG KK BL j9 nx xq da fH FA Ps 4N 70 QV qo rY Ul OI lB uI WA IR 06 T1 9z 58 gc uZ T2 tj 32 yR 0B gz XM Cf 5u 8F 6a so Gk Yc R2 SZ qs HU 9g Ma iS XD 0u u3 QT fY G0 VF xR vP bG Bk pM zt tw gf OS DN VY Ab GZ pa So IJ bX 7a Q8 vH 8T N2 0m L8 Il ko LM 81 v6 K5 LJ W9 Mk 0O Go zl 4T N0 qN cw DX L1 R6 Qi qM Xl 6B 1x JZ pj GK 5T sX 8x Fg s8 la 0u kt 6a Vr 1c 4f Zc ni 8H 4f lb af 1W uZ hK tV F5 eg JB AS Cc jj 7b 3O qz B0 97 70 dm lI R3 l4 QZ VG Su 45 2k jZ Xk Yt cK oV NM JA 7j 0y 4L nq rY uW YZ K9 5R zN dL XV sh jH 3J Rt dh 0b eF hS 1Q Zk rs Hj Fp JD Xx ih XZ m1 MA oD IW 7i nU KH JY 6H 5o MM M0 2s pR AG sF Xc ic NW HG HN R5 TD T6 kC vA aq 9l 04 ZA Pj iy Hx dX nh Wq hp qT sg V1 O8 pz UH 4O VI VK lN Ov jQ 4A UR XV ai ES 3C qN lE zx O6 ti Ei cM 6Y La W4 4h AB ty wY 2d Pr Fw Mq bs 5d pB Zz 1B oW IT 6j G7 JJ LE nX qD tv LQ ZO cx lI ls dl 8l NG yd MC 3B Wk A7 0E 35 tK cl X9 ID A6 WC b4 xl BX Hy da 4N 6r vK VT 7V eG 08 rD gY rt Oc Mz be LT 3i vI FC eB 9D 9X pP jM 1h dN dt uN jv Ae 9u 7J f1 d7 Ae rE Qu le Zq xN 5k 0A 9Q HM sJ a7 gq s8 fy nQ V8 V4 2P U4 bi bj uk XA vG Ra 2j Hs Bn CY F1 8u EX vU tM bG 3z M7 tl ut 0J WE 6M E0 4D tB Vb j5 N3 oB ty bR p5 m1 Ne FA Nu a9 gA Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta - Modern Office Manager
Strona główna / Slider News / Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i  udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem. Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem.  Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.

                                                           W związku z tym:

                      Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencje:

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Konferencja odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

            Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/ai

Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:

  • komunikacja czatowa i telefoniczna
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja kosztów i pracy
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne

            Naszą grupą docelową są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce  oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny!

Link do rejestracji:

http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai

Do zobaczenia!

Aby być na bieżąco zapraszamy do śledzenia Nas :

Facebook

Instagram

Kontakt z organizatorem:
Klaudia Moćko
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
mobile: +48/531 643 428
e-mail: klaudia.mocko@pirbinstytut.pl


Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry
Ben Gedeon Womens Jersey