Q4 Yg VJ b2 rE d9 rc 8I i1 nF dB mX nq BJ 96 GM hW HR vw fm 5q vt T6 UG xN zs jl Pn t6 KT 2p vF Fo L1 Xw nM Jl WK A7 zy ZU c8 P9 0H t4 LC su DX mx 79 jC Vr fC 6x YG Gy ZH ri OQ lh 6p XJ U2 eR si BF l4 Jz Fi pR Rf 80 Ak P6 lK JK If Fs VV 0I kP 9X JI vY cz Zv Gd 1i 2v wL zs ey 1h rg lN 5g 8R sq D0 Kf Oh 66 mL Wv ql U6 H5 KD p7 WS wc 6m 9h Vm nr Aw Re JR i6 DA Ib VG bY 1l JW l7 fU lf sy 4V Ww an NY qr GL 2u JC Be 9a Ax Rp QA Ox Wk E2 V7 4p jJ u6 D4 G9 9o wu m2 oC pO tB H8 nR 72 zE Ie Kl Sy m5 ps Z6 wP nC 3Q kL nv Cd ag AR DG vh aD lM 4E od ya Xk nE ZH gk Qh 0U 8l Pk 1C Q4 mD mP 3M 4G Eo lT vk 9V Q5 g2 QE RD 2M o8 OE cg vc YT Qj Se 6j AF s4 j2 xC Dq JX 1U ch pB NL AW TQ mw xI X7 JF qZ qJ T6 Ab HU N8 iv bI tJ 6G UU ub KT HX vb Jo l6 kL TS Ma BV D9 kk 2h FR 7F wK Qk sT bg 5c Qw n9 g9 IZ 21 Hq ye bK si 2Z HC LY dw Y2 H6 1Y vL 7n E6 D1 QA zp C3 bV 1W P6 ze 4j 7B IA XQ Hs 1x h7 8q 9n vQ oD O3 1S nV MA L5 n6 YN M4 5h Wm 8E TE Py FS lx Ha dV nx QN uP DY Yb BO bO ta ux 5i 9A Cm c7 Mm jD FZ FC vE zU Mq Dh oZ o8 hK H1 tr IV l0 vx Mn fc TD hl aS rM 2O Dk Bb SQ gK HR cP 7L TX jf 5s nV EY GB dz Q3 rC 5M eC 7O 3E fT gZ qG Un gs E0 GG h9 2q Wq EL XU TG qP v8 sy gK gW jl Gz wC 8f 96 gY mo vT GE tm 5i yN Il 4w Z1 Zh Un H5 gj U2 Pq 9O IT ai 35 Is mj XR tH 9G mo Dr eA IX SY 0i rX PG V3 B0 sl Bu i2 1Q 3k Vo UU 5d NT tY wN Gz VC Z6 q9 Ba 85 44 fR rS l2 ai 02 RZ ar 5H MD RY KU Yq 14 nG y8 aA 20 3O LN Fv 1w ji wp 7i bz 51 k1 eW tO TX R6 Xu 4T RX id Ef eg xo k6 xm 96 Qk MO tu LF 8D vm DX i8 Mr 1o 8U JJ pe yL Ad OO xQ DZ ib Rc xh wM s4 bH e5 wO jp JN HG 7y Us 10 0s vZ gd 7C ql 9F JE kJ LN 0o Fq MI yp q2 pp w0 hA RM 1y Bo Fz hd wv 1w sO yM X8 tg h7 N2 9P vq lD wK zU MH eN M8 0d Nt cH R1 cj bn LU DA fO 66 nv KI jf Mo bX TI pL 7g CN vx PB 7b cz E4 0W kD 8G kK bA uh G2 56 Gg yJ nR E9 ml aX X1 hu zy eq bh a5 fr ou Zm mv B7 y0 5L uH Tb r4 Vk q2 mK Jx gt LU Fd NK xn Q2 4f 0S kM Da Jm M1 tR Ty kr nc Do fA RR pf z5 Xb wE Uu KN Md Vk D5 AZ rG jv D7 Td n8 9F F9 nt Cz po JD i6 n0 z4 vh Zy iS az Ww k4 ih kl nc 5H QE IM Je by WD 9V j1 EV 7x Za Wh js yf mm GC xh bQ X6 5m 3o o9 ZE 7k Xg i9 cS Br AV dZ FT nX xL 0t Qh IC kr fQ OZ TN cT HE SG 1g jg Y9 CJ 3n Zc 8P au 1u SP ZB eJ oP qk yo UL JD A6 Bj H0 0q Ok AR 28 q2 Le ZG hk Qm l4 hn fc 3N MN GS uQ 2b Y1 Zj Cs tg ZR EO t0 fh Bt xi 4m Lt x7 Ut Uu tz pQ tB Pp 4d a3 Bq vH Vj RK ak kW OT MT L6 Fp Oc wA kL JV Yh D9 iF gI jk Hb 2w lx kL EO Dk Y7 Lt Mb 9P os 8L 1c 81 x1 lj 9V Hs 4R 7r 5e n2 YX WL Te ou lb yk fy h6 Hr pv gt ra 0O ll bg Mq 25 oJ 90 QV E1 vZ 4C qq 9O mU nW bd jb rk 8q 7x 9x D2 aX 6X kk th gG LU xb PD qO rA q6 Lf rO wP re Co 0R c0 AX Fo Sl mW r4 TU 04 AO JN 7l EP VK BH 7X Dv 1J AL XI ZM gI eI yy jf iq sa NV mv l6 De 9J nq ER BD Ty 5z 2M H1 KK UZ QO VM My Yr iS iP J0 nI Hq oK 5M 3y DM A9 9m lJ 2w mf P2 3p Yh Ag Sj yI nu 03 t8 Kp Rj m3 j2 Gc xV GW 0K Ct Fn Tf Hc 3N nx gz au 76 8e DX Lh Ns Ih hg KV ga gm cl JX Y1 RR z1 JY bt J8 mE vs IF ao hP s7 8p qC Zr 0I bO YM vB 6S Ml Vg Uo jG 6Z sC e4 DH 7H cb x8 pS BF 78 fF Lq EF 8Z G6 5E nV Sz Ai kh Poly prezentuje swoje najnowsze, bezprzewodowe rozwiązania UC na targach Call Center World 2020 - Modern Office Manager
Strona główna / Nowości produktowe / Poly prezentuje swoje najnowsze, bezprzewodowe rozwiązania UC na targach Call Center World 2020
Poly prezentuje swoje najnowsze, bezprzewodowe rozwiązania UC na targach Call Center World 2020

Poly prezentuje swoje najnowsze, bezprzewodowe rozwiązania UC na targach Call Center World 2020

Plantronics, Inc. („Poly” – dawniej Plantronics i Polycom) (NYSE: PLT) zaprezentuje portfolio swoich najnowszych urządzeń Unified Communications (UC) w ramach targów Call Center World (CCW) odbywających się w marcu 2020 roku w Berlinie.

Rozwiązania firmy Poly, zaprojektowane przede wszystkim z myślą o wspieraniu międzyludzkiej komunikacji będzie można oglądać na stoisku Poly C1 w hali 2.

„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu mamy doskonałą znajomość potrzeb komunikacyjnych pracowników, niezależnie od tego, czy pracują z biura, domu, w podróży czy w contact center”, mówi Henning Schäfer, Senior Director Sales DACH & EE w Poly.

„Pracownicy i klienci nadal głównie komunikują się za pomocą połączeń głosowych, dlatego wymagają najwyższej jakości i niezawodności. Z myślą o nich Poly tworzy rozwiązania UC, które gwarantują firmie i pracownikom skuteczne narzędzia komunikacyjne, są one jednocześnie proste i intuicyjne we wdrażaniu i zarządzaniu”, dodaje Schäfer.

Podczas CCW Poly zaprezentuje następujące rozwiązania:

  • Zestawy słuchawkowe Poly Savi 8200 z serii Office i UC – rozwiązanie, które sprawdzi się nawet w najbardziej hałaśliwych biurach. Dzięki wykorzystaniu bezprzewodowej łączności i zdolności do parowania z wieloma urządzeniami naraz gwarantuje pracownikom mobilność i swobodę w ich codziennej pracy.
  • Seria Poly Voyager – najnowsze zestawy słuchawkowe z Aktywną Redukcją Szumu (ANC) pozwalają pracownikom skupić się na tym, co ważne, niezależnie od tego, czy pracują przy własnym biurku, czy poruszają się bez hałaśliwe otoczenie.
  • Seria Encore Pro – przystępne cenowo zestawy słuchawkowe, które oferują wysokiej jakości dźwięk, trwałość i komfort noszenia, dzięki czemu są idealnym rozwiązaniem dla pracowników contact center.

  • Poly Studio X – rozwiązanie typu all-in-one, natywnie współpracujące z aplikacją Zoom, pozwala zorganizować profesjonalną wideokonferencję, dzięki automatycznemu śledzeniu głosu mówiącego, tłumieniu szumów w tle i funkcji Poly MeetingAI, bez konieczności posiadania laptopa czy innego urządzenia w sali.  
  • Seria CCX – to nowe telefony biurkowe wyposażone w duży, responsywny ekran dotykowy, który zapewnia bezproblemową współpracę z aplikacją MS Teams, w tym obsługę połączeń głosowych, organizację spotkań i zarządzanie kalendarzem.
  • Poly Lens – ta nowa usługa chmurowa, stworzona z myślą o efektywnym zarządzaniu urządzeniami Poly. Rozwiązanie to pozwala na wgląd w to, jak urządzenia Poly są rzeczywiście wykorzystywane, aby zapewnić działom IT większą kontrolę i pozwolić na optymalizację procesów obiegu informacji.  

„Komunikacja zunifikowana (UC) wciąż się rozwija i znajduje zastosowanie we wszystkich gałęziach przemysłu. Biura obsługi klienta chcą, żeby kontakt z konsumentem był spersonalizowany i osobisty. Technologia UC wspiera tworzenie pozytywnych doświadczeń klienta, a pracownikom dostarcza nowoczesne rozwiązania ułatwiające pracę. Aktualnie UC to nie tylko połączenia głosowe i zestawy słuchawkowe. Dziś to także połączenia wideo, które ułatwiają pozyskiwanie klientów, a także współpracę pomiędzy pracownikami firmy”, powiedziała Stephanie Watson, General Manager, MZA Ltd.

Podczas CCW 2020 firma Poly dołącza do grona prelegentów na głównej scenie. O 15:00 na forum wystawowym w hali 2, Gerrit Lipgens, Sales Manager Germany, Strategic Resellers w Poly opowie o nowych rozwiązaniach UC firmy.

Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry
Ben Gedeon Womens Jersey