Home / Office Newspage 107

Office News

Kiedy ubezpieczyciel może odmówić wypłaty w ramach OC?

  Ubezpieczenie OC jest polisą, której obowiązek wykupienia nakłada polskie prawo. Istotą jest przejęcie przez ubezpieczyciela odpowiedzialności finansowej w razie uszkodzenia pojazdu lub uszczerbku na zdrowiu poszkodowanego przez osobę kierującą ubezpieczonym samochodem. Istnieją jednak przypadki, kiedy ubezpieczyciel może odmówić wypłaty ...

Read More »

VOIP DOCHODZI DO GŁOSU

Już ponad 30% stacjonarnych połączeń głosowych realizowanych jest za pośrednictwem telefonii internetowej. Powodem są nie tylko niższe koszty rozmów. VOIP oferuje przede wszystkim dostęp do usług biznesowych, których brakuje w ofercie operatorów telefonii komórkowej. Mała rewolucja Jest 2003 r. Żona ...

Read More »

Kim jest Office Manager A. D. 2015?

Zakres zadań i miejsce Office Managera w strukturze firmy – rozmowa z Selenge Bataa, Senior Consultant Office & Business Support w Page Personnel Wiele zależy też od indywidualnych zdolności Office Managera, które bardzo często ujawniają się dopiero w trakcie pracy. ...

Read More »

JAK POLICZYĆ KOSZTY ZMIANY I ARANŻACJI BIURA?

CBRE, największa na świecie firma doradcza w sektorze nieruchomości komercyjnych, razem z wiodącymi producentami mebli biurowych, stworzyła pierwszy na polskim rynku przewodnik adresowany do firm planujących relokację bądź modernizację biura. Przewodnik należy do cyklu publikacji, które CBRE przygotowuje w całym ...

Read More »

Rozlicz PIT szybko, wygodnie i bezpiecznie – przez internet

Masz czas do 30 kwietnia, by złożyć roczne zeznanie o uzyskanych dochodach lub osiągniętej stracie za rok podatkowy 2014. Nie musisz jednak korzystać z usług biura rachunkowego ani tym bardziej dokonywać wszystkich obliczeń ręcznie. Rozlicz PIT szybko i wygodnie – ...

Read More »

5 sposobów, aby w twoim biurze było przyjemnie

Wygodne i przytulne biuro zwiększa produktywność i wpływa na samopoczucie pracownika oraz jego poziom satysfakcji z pracy. Jednakże kluczową rolę pełnią relacje interpersonalne. Sprawdź, co zrobić, aby przychodzenie do pracy było przyjemnością.   W miejscu pracy spędzamy przeciętnie ok 1/3 ...

Read More »

Outsourcing na stałe zagościł w polskich przedsiębiorstwach

Polscy przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na zewnętrzną obsługę, nie tylko podstawowych procesów biznesowych, ale korzystają także ze wsparcia wyspecjalizowanych firm podczas realizacji strategicznych działań i rozwoju struktur firmowych        Outsourcing procesów biznesowych cieszy się rosnącą popularnością na ...

Read More »

Czyste biurko jako kwestia polityczna

Coraz częściej można spotkać się z hasłem „polityka czystego biurka”. O zjawisku mówi się w kontekście poprawy jakości i efektywności pracy. Czy rzeczywiście porządek na stanowisku roboczym przekłada się na wydajność zatrudnionych osób? Polityka czystego biurka (ang. CDP – Clean Desk ...

Read More »

Praktyczne porady – jak wybrać optymalny fotel biurowy?

Będąc menedżerem, każdego dnia spędzasz w pozycji siedzącej co najmniej 6 do 8 godzin, a często nawet więcej, ponieważ zdarza Ci się brać nadgodziny lub „zabierać pracę do domu”. W podobnej sytuacji są także Twoi współpracownicy, dlatego być może miałeś ...

Read More »