Home / Office Newspage 107

Office News

Gabinet MITO – klasa i ergonomia

Kolekcja MITO doda klasy pomieszczeniu każdego managera. Dwa rodzaje biurek , w wersji podstawowej i wzbogaconej o charakterystyczną szafę, umożliwiającą aranżowanie zarówno małych, jak i dużych przestrzeni gabinetowych według indywidualnych potrzeb Klientów. Struktura zastosowania materiału, dostępnego w dwóch kolorach: jasny ...

Read More »

Interactive Intelligence wprowadza nową chmurową usługę dla centrów obsługi klienta

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny lider w dziedzinie usług chmurowych do budowania lojalności klientów, komunikacji i współpracy, udostępniła w Polsce nową chmurową usługę do budowania zaangażowania klientów.   Unikatowa architektura usługi PureCloud Engage℠, najszerszy na rynku zakres ...

Read More »

W tym roku podaż biur w Warszawie przekroczy 5 milionów metrów kwadratowych

Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2016 r. na warszawskim rynku biurowym. W I kw. 2016 r. w Warszawie wynajęto 142 200 mkw. biur. Na rynek trafiło sześć biurowców o łącznej powierzchni ok. 113 000 mkw. W II połowie roku całkowita ...

Read More »

ASUS przedstawia profesjonalny monitor ProArt PA329Q

ASUS prezentuje monitor ProArt PA329Q, 32-calowy monitor 4K UHD o rozdzielczości 3840 x 2160, który zapewnia wyjątkowo dokładną reprodukcję kolorów. Opracowany dla profesjonalistów z branży graficznej ProArt PA329Q oferuje szeroką przestrzeń barw – pokrywa 99,5% przestrzeni barw Adobe RGB i ...

Read More »

Duzi gracze stawiają na zielone

Duzi gracze stawiają na zielone 3 obszary green, w które najczęściej inwestują firmy Zielona energia pochodząca z wiatru czy słońca oraz wykorzystywanie recyklingu to 3 obszary, w które coraz chętniej inwestują najwięksi gracze na rynku. Wielu z nich wpisuje filozofię ...

Read More »

Polacy cierpią w pracy

Ponad 70% Polaków odczuwa dyskomfort fizyczny w pracy lub w szkole. Najczęściej dokuczają im bóle pleców, barków oraz problemy ze wzrokiem. Znaczny wpływ na to ma organizacja i wyposażenie miejsc pracy i nauki.   Według badań przeprowadzonych na początku czerwca ...

Read More »

Nie tylko faktury

O wciąż rosnącej wśród polskich przedsiębiorców świadomości zalet elektronicznego obiegu dokumentów rozmawiamy ze specjalistami. Jakie są zalety elektronicznej dokumentacji i obiegu dokumentów? Jedną z głównych zalet systemu elektronicznego obiegu dokumentów jest możliwość nadzoru jaki nam daje. Nie mam tu na ...

Read More »

Drive – biurko z regulacją elektryczną wysokości

Stanowiska pracy projektowane przez specjalistów MDD nie ograniczają się wyłącznie do spełnienia wymaganych przepisami parametrów bezpieczeństwa i higieny pracy. Dbamy o to, żeby nasze produkty były kreowane przez potrzeby, dlatego też sami testujemy nasze meble, aby wychwycić wszystkie niedogodności. Jednym ...

Read More »

Praca na stojąco

Godziny spędzone za tradycyjnym biurkiem wcale nie służą efektywnej pracy, ani tym bardziej naszemu zdrowiu. Okazuje się, że wystarczy jedynie wciśnięcie przycisku z elektryczną regulacją wysokości, a otrzymamy możliwość dostosowania pozycji pracy do indywidualnych potrzeb. Rozwiązania te oferuje na terenie ...

Read More »

Biura open space czy efektywność?

Coraz częściej nowoczesną  traktuje się jako jeden z elementów budujących przewagę nad konkurencją i wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. Firmy burzą ściany i otwierają przestrzeń, zachęcając pracowników do interakcji i wymiany wiedzy. Jednak biura typu open space, nawet atrakcyjne wizualnie, nie są ...

Read More »