Wellbeing pracowników to dziś jeden z kluczowych filarów strategii nowoczesnych firm. Coraz więcej organizacji rozumie, że zdrowie psychiczne, fizyczne i emocjonalne zespołu jest bezpośrednio związane z jakością środowiska pracy. Przemyślana aranżacja biura – od ergonomii po strefy regeneracji – staje ...
Read More »Office Design
RFID ZMIENIA OBLICZE INWENTARYZACJI – KONIEC ROKU BEZ CHAOSU
W wielu firmach i instytucjach koniec roku oznacza konieczność przeprowadzenia inwentaryzacji, często nadal wykonywanej ręcznie, metodą spisu z natury lub skanowania kodów kreskowych. To czasochłonny, rutynowy obowiązek, który absorbuje zespoły administracyjne i techniczne. Coraz więcej firm sięga jednak po technologię ...
Read More »LEXUS ES SYNONIMEM NIEZAWODNOŚCI. REKORDOWY EGZEMPLARZ Z POLSKIEGO SALONU POKONAŁ JUŻ PONAD 750 TYS. KM
Samochody Lexusa wyznaczają standardy pod względem jakości i niezawodności. Dane z polskiej sieci serwisowej marki potwierdzają renomę producenta, a modelem, który szczególnie wyróżnia się pod względem bezawaryjności i trwałości jest ES 300h. To jeden z najpopularniejszych samochodów w segmencie E ...
Read More »KAMPANIA PHISHINGOWA W POLSCE I NA LITWIE. FAŁSZYWE E-MAILE PODSZYWAŁY SIĘ M.IN. POD CARITAS POLSKA.
Choć phishing to wciąż najczęściej wykorzystywana przez cyberprzestępców technika ataku, jedynie 66% polskich pracowników deklaruje, że rozumie, na czym on polega[1]. To relatywnie niski wynik, zwłaszcza w kontekście rosnącej liczby kampanii, które coraz skuteczniej wykorzystują zaufanie i lokalny kontekst, by ...
Read More »BIURO PRZYSZŁOŚCI – INTELIGENTNE, ELASTYCZNE I EMPATYCZNE
Z raportu Walter Herz – 26 trendów biurowych na 2026 rok, opracowanego wspólnie z partnerami wynika, że biuro przyszłości redefiniuje rolę miejsca pracy. Przestrzeń biurowa zyskuje nową funkcję, staje się doświadczeniem i strategicznym narzędziem rozwoju organizacji. Jako element tożsamości firmy, ...
Read More »SZTUKA MĄDREGO KUPOWANIA: JAK NEGOCJOWAĆ Z DOSTAWCAMI, BY ZYSKAĆ WIĘCEJ NIŻ TYLKO RABAT?
Przeglądając branżowe fora i grupy dyskusyjne, w ostatnich miesiącach można zauważyć jedną dominującą narrację: „Wszystko drożeje, a budżet stoi w miejscu”. Właściciele firm oczekują optymalizacji kosztów, a pracownicy nie chcą rezygnować z owocowych czwartków czy dobrej kawy. W tym klinczu ...
Read More »EFEKTYWNOŚĆ SPOTKAŃ I NIEZAWODNOŚĆ W DZIAŁANIU – NOWE STANDARDY WIZUALNE PANASONIC DLA BIZNESU
W dynamicznym środowisku korporacyjnym technologia powinna być niewidocznym, ale niezawodnym wsparciem. Panasonic wprowadza na rynek nowe serie projektorów LCD – PT-LMZ460 oraz PT-TMZ400. To urządzenia zaprojektowane z myślą o współczesnych wyzwaniach biznesowych, łączące kompaktową formę z laserową precyzją obrazu, by ...
Read More »PRACOWNICY NA BAKIER Z HASŁAMI – UŻYWAJĄ TYCH SAMYCH I NOTUJĄ JE W ŁATWO DOSTĘPNYCH MIEJSCACH [RAPORT]
Ponad połowa polskich pracowników stosuje te same hasła do różnych służbowych kont i urządzeń. W takiej sytuacji jeden wyciek danych dostępowych może otworzyć cyberprzestępcom drzwi do całej infrastruktury firmowej, poufnych informacji lub sparaliżować firmowe systemy. Bywa, że atakujący zupełnie nie ...
Read More »INTEGRACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW: ROLA OFFICE MANAGERA W PROCESIE ONBOARDINGU
Współczesny proces wdrożenia pracownika (onboarding) dawno przestał być jedynie zbiorem formalności kadrowych. Stał się on krytycznym elementem strategii biznesowej, mającym bezpośredni wpływ na wydajność, zaangażowanie i, co najważniejsze, długoterminową retencję talentów. W tym złożonym mechanizmie, rola Office Managera (OM) wykracza ...
Read More »ZA STARZY DO PRACY, ZA MŁODZI NA EMERYTURĘ
Wielu pracowników z pokolenia X skarży się, że w swojej firmie napotkało przejawy jawnej dyskryminacji i mobbingu. Problem jest jednak znacznie szerszy i nie ogranicza się jedynie do tego, co widać na pierwszy rzut oka. Dziś na polskim rynku pracy ...
Read More »
Modern Office Manager Informacje dla osób zarządzających w firmie
