Z raportu Walter Herz – 26 trendów biurowych na 2026 rok, opracowanego wspólnie z partnerami wynika, że biuro przyszłości redefiniuje rolę miejsca pracy. Przestrzeń biurowa zyskuje nową funkcję, staje się doświadczeniem i strategicznym narzędziem rozwoju organizacji. Jako element tożsamości firmy, ...
Read More »Flota
SZTUKA MĄDREGO KUPOWANIA: JAK NEGOCJOWAĆ Z DOSTAWCAMI, BY ZYSKAĆ WIĘCEJ NIŻ TYLKO RABAT?
Przeglądając branżowe fora i grupy dyskusyjne, w ostatnich miesiącach można zauważyć jedną dominującą narrację: „Wszystko drożeje, a budżet stoi w miejscu”. Właściciele firm oczekują optymalizacji kosztów, a pracownicy nie chcą rezygnować z owocowych czwartków czy dobrej kawy. W tym klinczu ...
Read More »EFEKTYWNOŚĆ SPOTKAŃ I NIEZAWODNOŚĆ W DZIAŁANIU – NOWE STANDARDY WIZUALNE PANASONIC DLA BIZNESU
W dynamicznym środowisku korporacyjnym technologia powinna być niewidocznym, ale niezawodnym wsparciem. Panasonic wprowadza na rynek nowe serie projektorów LCD – PT-LMZ460 oraz PT-TMZ400. To urządzenia zaprojektowane z myślą o współczesnych wyzwaniach biznesowych, łączące kompaktową formę z laserową precyzją obrazu, by ...
Read More »PRACOWNICY NA BAKIER Z HASŁAMI – UŻYWAJĄ TYCH SAMYCH I NOTUJĄ JE W ŁATWO DOSTĘPNYCH MIEJSCACH [RAPORT]
Ponad połowa polskich pracowników stosuje te same hasła do różnych służbowych kont i urządzeń. W takiej sytuacji jeden wyciek danych dostępowych może otworzyć cyberprzestępcom drzwi do całej infrastruktury firmowej, poufnych informacji lub sparaliżować firmowe systemy. Bywa, że atakujący zupełnie nie ...
Read More »INTEGRACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW: ROLA OFFICE MANAGERA W PROCESIE ONBOARDINGU
Współczesny proces wdrożenia pracownika (onboarding) dawno przestał być jedynie zbiorem formalności kadrowych. Stał się on krytycznym elementem strategii biznesowej, mającym bezpośredni wpływ na wydajność, zaangażowanie i, co najważniejsze, długoterminową retencję talentów. W tym złożonym mechanizmie, rola Office Managera (OM) wykracza ...
Read More »ZA STARZY DO PRACY, ZA MŁODZI NA EMERYTURĘ
Wielu pracowników z pokolenia X skarży się, że w swojej firmie napotkało przejawy jawnej dyskryminacji i mobbingu. Problem jest jednak znacznie szerszy i nie ogranicza się jedynie do tego, co widać na pierwszy rzut oka. Dziś na polskim rynku pracy ...
Read More »JAK DANE ZMIENIAJĄ BIZNES – NAJCZĘSTSZE BŁĘDY FIRM W ANALIZIE DANYCH
Excel to narzędzie, które zmieniło świat biura i stało się symbolem cyfrowej rewolucji końca XX wieku. Od lat 90. pomógł milionom firm porządkować dane, tworzyć raporty i planować budżety. Jednak dziś, w epoce sztucznej inteligencji i zautomatyzowanej analityki, wiele organizacji ...
Read More »JAK PROJEKTOWAĆ PRZESTRZENIE BIUROWE WSPIERAJĄCE NEURORÓŻNORODNOŚĆ?
Coraz częściej zwracamy uwagę nie tylko na estetykę biur, lecz także na ich wpływ na samopoczucie i efektywność pracowników. Jednocześnie w projektowaniu wciąż zbyt rzadko pojawia się pojęcie „neuroróżnorodność” – choć dotyczy ono nas wszystkich. To podejście, które pozwala dostrzec, ...
Read More »ZARZĄDZANIE BIUREM 2025
Nowe kompetencje office managerów, automatyzacja i transformacja roli administracji. Rok 2025 jest przełomowy dla funkcji Office Managera (OM). Tradycyjna rola administracyjna, skoncentrowana na bieżącej obsłudze biura, ulega gwałtownej i nieodwracalnej transformacji. Office Manager staje się kluczowym, wewnętrznym konsultantem i liderem ...
Read More »ZIELONY KURS BIZNESU: FIRMY PODWAJAJĄ WYSIŁKI NA RZECZ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU [RAPORT]
Czwarta edycja raportu Capgemini Research Institute „A world in balance 2025: Unlocking resilience and long-term value through environmental action” potwierdza zaangażowanie biznesu w zrównoważony rozwój. Trzy czwarte ankietowanych twierdzi, że jest to podstawowa strategia zapewniająca przyszłość ich organizacji, mająca na ...
Read More »
Modern Office Manager Informacje dla osób zarządzających w firmie
