Home / Zarządzanie / Office Management w KATOWICACH

Office Management w KATOWICACH

OM Logo

Jako wydawca miesięcznika Modern Office Manager  zapraszamy Państwa do udziału w konferencji OFFICE MANAGEMENT, która odbędzie się 8 października  2014 r.

Zaproszenie kierujemy do właścicieli, członków zarządu, dyrektorów, office managerów i specjalistów odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie firmy i realizację różnorodnych zadań i projektów.

Celem spotkania jest przekazanie Państwu praktycznych metod realizacji projektów, zarządzania zespołem w trakcie realizacji projektu, komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz kształtowania wizerunku firmy w e-przestrzeni. Udział w konferencji jest bezpłatny.

HOTEL MONOPOL

ul. Dworcowa 5, 40-012 Katowice

tel. 32/ 782 82 18, fax. 32/ 782 82 83

www.monopolkatowice.hotel.com.pl

 

PROGRAM

8.30-9.00                Rejestracja uczestników

9.00-10.00   Zarządzanie Projektami  Menedżer Projektu – jeden z najbardziej poszukiwanych zawodów w Polsce. Metody i techniki zarządzania projektami, rola Menedżera Projektu

 Prelegent: Grzegorz Zakrzewski / PMI

10.15-11.05 Innowacyjne rozwiązania inwentaryzacji środków trwałych w przedsiębiorstwie 

Prelegent: DOMINIK ŁABIŃSKI/ Dyrektor ds. Rozwoju, Arteria S.A.

11.20-12.00   Open space vs. Tradycyjne biuro. Porównanie pod kątem produktywności zespołu. Jak zwiększyć produktywność pracowników w określonych przestrzeniach biurowych i minimalizować ich zły wpływ na efektywność pracowników.

  Prelegent: Grzegorz Frątczak, coach i trener z produktywności osobistej i zespołowej

12.15-12.45 Środowisko pracy activity-based working – czym jest i czy może być rozwiązaniem problemów współczesnych biur?

Prelegent: MARIA LORENC, ALEKSANDRA KRAWSZ / Kinnarps Polska

13.00-13.30 Czy odpowiedzialność społeczna pracodawców może się opłacać? Jak oszczędzać wyrównując szanse pracowników? – optymalizacja kosztów PFRON w przedsiębiorstwach

                Prelegent: DOMINIK ŁABIŃSKI/ Dyrektor ds. Rozwoju, Arteria S.A.

13.30-14.15 PRZERWA NA LUNCH

14.15-15.00  Biuro bez papieru! Proces obiegu dokumentów i archiwizacji. Archiwizacja dokumentów (dokumenty papierowe, e-maile) w formie elektronicznej oraz obsługa procesu obiegu dokumentów. Mobilny pracownik firmy, praca zdalna a proces obiegu dokumentów i ich archiwizacji.

                 Prelegent: Arkadiusz Janik – Senior Sales Executive 

 

Zgłoszenia ( wypełniony formularz zgłoszenia) prosimy przesyłać drogą mailową na adres biuro@mbmedia.pl

 

Formularz zgłoszenia Katowice 

 

Kontakt:

Magdalena Włoszczyńska

tel: 22 241 87 00

mail: magda.wloszczynska@mbmedia.pl

 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

 

Kinnarps   Logo_eden Fellowes-Logo  simple logo