Strona główna / Slider News / Konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”
Konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”

Konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”

Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”, która odbędzie się 28 maja 2020 roku w Warszawie.

Sztuczna inteligencja (AI) nie jest tylko wytworem bujnej wyobraźni, lecz bardzo poważnym pretendentem do zdobycia statuetki najważniejszej innowacji ostatnich lat. AI otwiera ogromne możliwości, więc inwestorzy od słów szybko przejdą do czynów, wykorzystując jej potencjał i przeliczając na realne zyski.AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

  • Przemysław Tomczyk – Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    „Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów”

  • Maciej Kubiak – Adwokat, Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
    „Sztuczna inteligencja w relacjach B2C – regulacje i wyzwania dla biznesu”

  • Krystyna Jarek – Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
    „Service Design jako narzędzie do projektowania AI w Obsłudze Klienta”

  • Tomasz Tomaszewski – Head of Product, SentiOne
    „Boty? Nie, dziękuję! – dlaczego nie automatyzować obsługi klienta z wykorzystaniem botów”

  • Cezary Kuik – AI Lead, Socjomania
    „Voice-commerce, czyli o tym, jakie cele biznesowe marka może realizować głosem.”

Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefoniczna
  • systemy contact center
  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż, marketing i obsługę klienta
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja pracy i kosztów
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne

Grupa docelowa:


Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych
  • firm ubezpieczeniowych
  • operatorów telekomunikacyjnych
  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych
  • działów e-commerce
  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Firmy chcące wziąć udział w wydarzeniu prosimy o kontakt z Organizatorem.

Link do wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/sztuczna-inteligencja-w-obsludze-klienta

Kontakt z Organizatorem:

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Do góry
Ben Gedeon Womens Jersey