Strona główna / Zarządzanie

Zarządzanie

Charakterystyka polskiego managera wg raportu Assessment Systems Polska

Charakterystyka polskiego managera  wg raportu Assessment Systems Polska

Ponad 65% managerów jest promowanych na wysokie stanowiska z niewłaściwych powodów. Assessment Systems Polska przebadało ponad 3500 polskich managerów w średnich i dużych firmach*. Większość decyzji rekrutacyjnych podejmowanych jest intuicyjnie, co powodują, że ok. 70% wytypowanych liderów nie jest w ...

więcej »

Jak dyrektorzy szczęścia zmieniają współczesne firmy

Jak dyrektorzy szczęścia zmieniają współczesne firmy

Chief Happiness Officer (CHO), czyli dyrektor ds. szczęścia to stanowisko, które coraz częściej pojawia się w zachodnich firmach. Do zadań takiej osoby należy m.in. zwiększenie zadowolenia pracowników oraz budowanie ich zaangażowania, dzięki czemu staną się bardziej efektywni w pracy. Czy ...

więcej »

Jak rozpoznać i walczyć z „ciemną stroną” naszej osobowości?

Jak rozpoznać i walczyć z „ciemną stroną” naszej osobowości?

Sytuacje stresowe, działania pod presją czasu, czy naciski z zewnątrz to tylko niektóre przykłady czynników wywołujących tzw. „wykolejacze kariery”.Takie zachowania mogą osłabić naszą wydajność i bezpośrednio wpływać na to jak pracujemy, a nawet jak potoczy się nasza cała kariera zawodowa. ...

więcej »

POZNAJ KOLOR SWOJEGO… MÓZGU

POZNAJ KOLOR SWOJEGO… MÓZGU

Czy wiesz dlaczego innym łatwiej jest zadecydować niż Tobie? Co skłania ich do podejmowania ryzyka? Za podejmowanie decyzji w życiu codziennym odpowiada biostruktura połączeń nerwowych. Poprzez znajomość swojej biostruktury poznajesz tajniki mózgu, działasz efektywniej i szybciej osiągasz sukcesy. Bodziec do ...

więcej »

Blaski i cienie zdalnej pracy

Blaski i cienie zdalnej pracy

Praca zdalna uszczęśliwia – tak przynajmniej wynika ze wspólnego raportu Remote How oraz Kantar TNS. Nie od dziś wiadomo jednak, że każdy kij ma dwa końce. Jak zorganizować telepracę czy home office efektywnie, ergonomicznie i zgodnie z przepisami? Przeglądamy pod ...

więcej »

Czym jest ECM? (i czy warto to mieć)?

Czym jest ECM? (i czy warto to mieć)?

W latach 2016-2018 liczba polskich firm korzystających z „kancelarii cyfrowych”, tj. elektronicznych systemów zarządzania dokumentami, wzrosła o niemal 4 tysiące. Światowy rynek obsługi treści przedsiębiorstw ma do 2023 r. rosnąć w kilkunastoprocentowym tempie. Czy warto wskoczyć do pociągu o nazwie ...

więcej »

Dlaczego menadżerowie ledwo żyją?

Dlaczego menadżerowie ledwo żyją?

Dobrzy menadżerowie to w dzisiejszych czasach dobro na wagę złota. Poszukiwani przez niemal wszystkich pracodawców, doceniani już jako zatrudnieni, czasem nawet rozpieszczani, by jak najdłużej chcieli pozostać w strukturach organizacji. I choć w centrum zainteresowania pracodawców nadal znajdują się przede ...

więcej »
Do góry
Ben Gedeon Womens Jersey