Strona główna / Wydarzenia / Konferencja OFFICE MANAGEMENT 16/11/2017
Konferencja OFFICE MANAGEMENT 16/11/2017

Konferencja OFFICE MANAGEMENT 16/11/2017

Inspirujące tematy, najlepsi eksperci w branży – tak najkrócej można opisać to co przygotowaliśmy dla Państwa w tym roku na  konferencjach OFFICE MANAGEMENT.

 Zapraszamy na spotkanie w Warszawie 16 listopada 2017

Do udziału w konferencjach zapraszamy osoby pracujące na stanowiskach: dyrektorów administracyjnych, office managerów,  kierowników ds. administracji,  office coordinators,  specjalistów ds. technicznych i zakupów,  dyrektorów zarządzających, finansowych i HR,  właścicieli, prezesów i członków zarządu  oraz inne osoby zarządzające pracą biur w firmach i instytucjach.

 

REJESTRACJA OD GODZINY 9.00

PROGRAM SPOTKANIA

  • Wykorzystywanie pracy zdalnej jako czynnika pozwalającego lepiej pogodzić prace i życie osobiste

Prelegent: Marcin Budzewski ukończył Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, następnie studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz Rozwoju Regionalnego i Polityki Regionalnej w Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych UW.

Od 1994 pracował na stanowiskach kierowniczych w działach personalnych, następnie administracyjnych i operacyjnych w firmach Medical Data Management i Iberia Motor Company.

Od 2003 prowadzi własną firmę specjalizującą się w szkoleniach (zarządzanie zasobami ludzkim, fundusze strukturalne), doradztwie i zarządzaniu projektami. Od 2004 do 2010 roku współpracował Presspublicą, wydawcą dziennika „Rzeczpospolita”.

Od 2009 do 2014 roku zarządzał polskim oddziałem brytyjskiej firmy GHK Polska (następnie ICF GHK) specjalizującej się m.in. w ewaluacjach interwencji publicznych na poziomie krajowym oraz UE organizując i prowadząc biuro w Polsce (firma doradcza specjalizująca się w badaniach i analizach rynku pracy, edukacji).

Współzałożyciel Instytutu Analiz Rynku Pracy (2009), członek Zarządu.

Wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu i przewodniczący Komisji Rewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami

 

  • Kryzys w organizacji w dobie mediów społecznościowy.

Prelegent: Dominika Nawrocka, prezes Agencji Marketingu Internetowego www.fatroi.com, eskpert z 13-letnim doświadczeniem w biznesie, komunikacji społecznej i nowych mediach. Doradzała ponad 50 światowym i polskim markom takim jak: Volvo, Orange, Samsung, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska i innym. Ma na swoim koncie nagrody branżowe za realizację skutecznych kampanii komunikacyjnych. Autorka książki „Kobieta i Pieniądze. 7 kroków edukacji finansowej dla kobiet”. Inwestorka i edukatorka finansowa wśród kobiet i dzieci. Trenerka i szkoleniowiec.

 

  • Praca zdalna, praca mobilna, telepraca ­– HOME OFFICE. Zalety, wady, zagrożenia. Co trzeba wiedzieć, aby praca poza biurem była wykonywana efektywnie, bezpiecznie i zgodnie z prawem?

Prelegent: Marcin Melzacki, adwokat, wspólnik w firmie prawniczej LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Ekspert w zakresie prawa procesowego, w szczególności w sprawach karnych. Specjalizuje się także w prawie pracy. Występuje jako pełnomocnik procesowy w wielu skomplikowanych postępowaniach sądowych. Był obrońcą w procesach karnych white-collar crimes, uczestniczył także w wielu projektach zakładania, przekształcania, przejmowania i łączenia spółek. Ma wieloletnie doświadczenie w rozwiązywaniu sporów między przedsiębiorcami działającymi w różnych branżach, a także pomiędzy wspólnikami oraz członkami zarządów. Do obszarów jego zainteresowań należą przede wszystkim prawno-karne aspekty działalności gospodarczej oraz zagadnienia z zakresu prawa sportowego.

Współtwórca tzw. family office („Biznes i Rodzina”) w LSW, czyli szytej na miarę oferty indywidualnego doradztwa prawnego dla osób fizycznych we wszystkich sferach życia – prywatnego, rodzinnego i zawodowego.

 

  • W jaki sposób dane mogą być wyniesione z firm? Jakie są sposoby na zabezpieczenie się przed tym?

Prelegent: Marek Nadstawny. Od 2015 roku posiada tytuł Microsoft Certified Trainer i prowadzi szkolenia z zakresu Windows Client i Windows Server w zaprzyjaźnionym autoryzowanym ośrodku szkoleniowym Microsoft – CBSG Polska (www.cbsg.pl). 
W roku akademickim 2016/2017 wraz z innymi trenerami z CBSG Polska prowadzi specjalizację „Technologie chmury obliczeniowej” w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania (www.wit.edu.pl). 
Jest aktywnym członkiem i częstym prelegentem na spotkaniach Warszawskiej Grupy Użytkowników i Specjalistów Windows, działającej przy Microsoft Polska. Był także prelegentem podczas konferencji iTechDay organizowanej w Microsoft Polska. 

 

  • XXI wiek: nowe spojrzenie na rozwój osobisty i rozwój firm.

Prelegent: Agnieszka NadstawnaAkredytowany Coach ICI, dyplomowany trener zarządzania, arteterapeuta ze specjalizacją biblioterapia rozwojowa. Aktywna branży szkoleń i rozwoju osobistego od 2006 r, przede wszystkim w obszarach inteligencji emocjonalnej. Wciąż doskonali swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w szkoleniach dla trenerów i coachów, legitymując się dzięki temu licznymi certyfikatami z obszaru rozwoju i edukacji. Pracuje z klientami indywidualnymi oraz z zespołami w organizacjach. Prowadzi coachingi i autorskie treningi rozwoju osobistego, łącząc różne techniki i metody – od arteterapii przez coaching, narzędzia trenerskie, team-building, po trening twórczości i NLP. Specjalizuje się w trenowaniu twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia. Jej treningi kreatywne – często łączone z grami coachingowymi – rozbudzają wyobraźnię, wspomagają pomysłowość, prowadzą do odkrywania szybkich i skutecznych rozwiązań w biznesie i życiu osobistym. Integrują zespoły, poprawiają relacje osobiste. Posiada licencje na prowadzenie gier coachingowych, jest także autorką własnych gier. W swojej pracy wykorzystuje szerokie spektrum możliwości, jakie daje jej kilkunastoletnie doświadczenie w branży spotkań i ponad dwie dekady pracy dla biznesu i przedsiębiorców. W praktyce coachingowej stawia bardzo mocno na kreatywność klienta, którą ćwiczy z nim tak, by osiągając swój cel, jednocześnie był on przygotowany do generowania twórczych rozwiązań w innych obszarach życia. Ponadto posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z singlami.

 

Czas trwania od 9.00 (rejestracja) do  15.30-16.00 zakończenie.

PATRON MEDIALNY

Koszt konferencji, cena – 430 zł  netto +23% VAT.
Pakiet obejmuje:

  • Udział w konferencji i w wykładach
  • całodzienny serwis kawowy
  • Lunch
  • Prezentacje 
  • Możliwość konsultacji z prelegentami w trakcie spotkania
  • Parking: – miejsca przed hotelem (liczba miejsc ograniczona), parking podziemny 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

kontakt do organizatora:
ebp.biuro@gmail.com

 

 

Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

Do góry