Strona główna / Technologie IT / Interactive Intelligence wprowadza nową chmurową usługę dla centrów obsługi klienta
Interactive Intelligence wprowadza nową chmurową usługę dla centrów obsługi klienta

Interactive Intelligence wprowadza nową chmurową usługę dla centrów obsługi klienta

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny lider w dziedzinie usług chmurowych do budowania lojalności klientów, komunikacji i współpracy, udostępniła w Polsce nową chmurową usługę do budowania zaangażowania klientów.

 

Unikatowa architektura usługi PureCloud Engage, najszerszy na rynku zakres funkcji, szybkie wdrożenie i proste zasady miesięcznej subskrypcji przekładają się na zwiększenie wydajności i przewidywalności działania centrów obsługi klienta, budowanie lojalności klientów oraz wzrost szybkości rozwoju firmy. PureCloud Engage to oferta skierowana zarówno do sektora dużych przedsiębiorstw, jak i małych i średnich firm, nie posiadających rozbudowanych centrów kontaktowych.

„Nasz dział IT jest dość nieliczny, zatem poszukiwaliśmy usługi contact center łatwej we wdrożeniu i zarządzaniu. Musiała też być skalowalna, aby uwzględnić okresy zwiększonej liczby połączeń. Wybraliśmy PureCloud Engage℠, ponieważ spełnia wszystkie te wymagania, a jej architektura przewyższa konkurencyjne rozwiązania” – powiedział Ian Roberts, dyrektor operacyjny Quicken Care Inc. – „Oznacza to szybszy zwrot z inwestycji. A ciągły dostęp do nowych, innowacyjnych funkcji pozwoli nam pozostać zawsze o krok przed konkurentami.”

„PureCloud® to architektura chmurowa następnej generacji, co oznacza niespotykaną do tej pory na rynku niezawodność systemu, ogromny zakres funkcjonalności oraz niezwykłą elastyczność. System wspiera do 400 rozmów na sekundę w każdym regionie Amazon Web Services, co stanowi odpowiednik 1,5 – 2 milionów konsultantów contact center” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „A równocześnie, dzięki możliwości rozliczania kosztów usługi w formie stałego miesięcznego abonamentu, jest to świetne rozwiązanie dla małych i średnich firm, nie posiadających rozległych dedykowanych zespołów obsługi klienta.”

PureCloud Engage zbudowano w formie niezależnych mikrousług, które działają w skalowalnej chmurze Amazon Web Services. Taka architektura przekłada się na nowy poziom niezawodności, bezpieczeństwa i skalowalności. Ponadto zapewnia ona firmom bieżący dostęp do nowo utworzonych, innowacyjnych aplikacji.

PureCloud Engage oferuje szeroki zakres funkcji, w tym wielokanałowy routing, interaktywne menu głosowe (IVR) z rozpoznawaniem mowy, nagrywanie połączeń, zarządzanie jakością, raportowanie, obsługę połączeń wychodzących, predykcyjne wybieranie numerów, integracje z systemami CRM i graficzne tworzenie skryptów. Zawiera też funkcje komunikacji i współpracy biznesowej, m.in. centralę IP PBX, konferencje wideo, katalog firmowy, czat, udostępnianie pulpitu oraz zarządzanie treścią.

Usługa PureCloud Engage jest oferowana przez dział sprzedaży Interactive Intelligence oraz przez sieć dystrybucyjną, która obejmuje około 400 partnerów na całym świecie. Więcej informacji o PureCloud Engage można znaleźć pod adresem https://www.inin.com/pl/customer-engagement/cloud-contact-center

O firmie Interactive Intelligence

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) to globalny dostawca usług chmurowych do budowania zaangażowania klientów, komunikacji i współpracy zaprojektowanych, aby usprawniać obsługę klienta, wzmacniać produktywność i zmniejszać koszty operacyjne firm na całym świecie. Ponad 20-letnia obecność na rynku, więcej niż 100 opatentowanych aplikacji I ponad 6000 wdrożeń na całym świecie gwarantuje klientom Interactive Intelligence szybki zwrot z inwestycji, niezawodną odporność na awarie, elastyczność I bezpieczeństwo usług. Interactive Intelligence jest jedyną firmą uznawaną przez analityków za lidera w zakresie rozwiązań dla centrów obsługi klienta wdrażanych tradycyjnie i chmurowych.  Firma zatrudnia ok. 2000 osób; główna siedziba znajduje się w Indianapolis w stanie Indiana w USA. Więcej informacji na stronie www.inin.com/pl.

Interactive Intelligence Inc. jest właścicielem znaku INTERACTIVE INTELLIGENCE, powiązanego z nim logotypu i innych znaków graficznych. Wszystkie inne znaki firmowe wymienione w tym dokumencie stanowią własność odpowiednich podmiotów i organizacji

Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry