Strona główna / Wydarzenia / Bezpłatne warsztaty – Next Office. Współczesne srodowisko pracy – nowe wyzwania dla managerów
Bezpłatne warsztaty – Next Office. Współczesne srodowisko pracy – nowe wyzwania dla managerów

Bezpłatne warsztaty – Next Office. Współczesne srodowisko pracy – nowe wyzwania dla managerów

Czujemy, że biznes gwałtownie przyspieszył. Dziś nasz sukces zależy od sprawności i szybkości w posługiwaniu się narzędziami, które nie istniały jeszcze 10 lat temu.

Jak stworzyć przestrzeń pracy, która będzie służyła zarówno pokoleniom digital natives jak i digital foreigners? Jak sprostac ciagłemu zapotrzebowaniu na elastycznosc aranzacji w stale zmieniajacych sie warunkach naszego otoczenia biznesowego? Jak pogodzić kreatywność zespołu z wysoką efektywnością?

Wszystkim, którzy:
– planują przeprowadzkę biur w najbliższym czasie
– zarządzają dynamicznie rozwijającymi sie firmami, które stale wynajmują koleje biura lub zwiększają
zajmowaną powierzchnię
– kierują konsolidacją siedzib z kilku rozproszonych lokalizacji do jednej nowej
– pracują w firmach, którym w perspektywie 2-3 lat kończy się umowa najmu

proponujemy udział w bezpłatnym warsztacie prowadzony przez ekspertów Kinnarps, europejskiego lidera w dziedzinie rozwiązań do biur i przestrzeni pracy, który stanowi okazję do zapoznania się z najnowszymi tendencjami w aranżacji elastycznej i efektywnej przestrzeni pracy dla różnorodnych zespołów.

Data: 15.12.2015 r. (wtorek)
czas trwania: 9.00-13.30
miejsce: Kinnarps Polska, ul. Puławska 354/356, 02-819 Warszawa

PROGRAM WARSZTATÓW:
9.00- 9.30 Poranna kawa, rejestracja uczestników, powitanie
9.30 – 10.00 Trendy, które należy wziąć pod uwagę planując nowe biuro w dekadzie różnorodności,
na podstawie Kinnarps’ Trend Report
10.00 – 10.40 Środowisko pracy activity-based working – czym jest i czy może być rozwiązaniem problemów
współczesnych biur?
10.40 – 11.00 Na czym polega koncepcja Next Office – case study, showroom tour
11.00 – 11.15 Przerwa kawowa
11.15 – 12.00 Nowe biuro jako element procesu zarządzania zmiana
12.00 – 12.45 Jak uniknąć pomyłek w założeniach nowego biura i zaangażować zespół w zmianę?
Prezentacja narzędzi analitycznych i szkoleniowych w formie gier i aplikacji
12.45 – 13.00 podsumowanie, sesja Q&A
13.00 – 13.30 Lunch

Liczba miejsc ograniczona.

Wypełniony FORMULARZ ZGŁOSZENIA prosimy przesłać na adres: biuro@mbmedia.pl. Zgłoszenia prosimy nadsyłać do dnia 10.12. Liczba miejsc organiczona.

kontakt tel: 22 241 87 00

Serdecznie zapraszamy!

Napisz komentarz

to liczba komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres e-mailowy będzie niewidoczny Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Do góry