Home / Office News / 13 listopada br. odbyła się polska premiera rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013
Premiera Microsoft Dynamics CRM 2013 Agnieszka Zarzycka

13 listopada br. odbyła się polska premiera rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013

Rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013 dostępne jest zarówno w modelu on-premise, jak i online.
Wraz z tym rozwiązaniem klienci zyskają nowy, intuicyjny interfejs oraz zestaw szablonów biznesowych dla Dynamics CRM, dostosowanych do specyfiki działania różnych branż, a także dostęp do mobilnych aplikacji klienckich na tablety PC z systemem Windows 8 oraz iPady.

Microsoft Dynamics CRM 2013 został wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, które jeszcze bardziej usprawniają sprzedaż, marketing i obsługę klienta, a także zapewniają użytkownikom lepsze doświadczenia. Warto wymienić tu zdefiniowane na nowo środowisko użytkownika oraz przejrzysty interfejs oparty na najlepszych praktykach branżowych, który umożliwia szybkie i płynne wyświetlenie na jednym ekranie wszystkich niezbędnych informacji związanych z wykonywanym zadaniem.
Nowa wersja systemu oferuje również udoskonalone narzędzia nawigacyjne, zapewniające dostęp do dowolnego rekordu za pośrednictwem jednego kliknięcia, a także przewodnik po procesach, umożliwiający szybkie tworzenie i dostosowywanie procesów do wymagań biznesowych i oczekiwań klientów.

Nowa wersja systemu bez problemu współpracuje także z Microsoft Lync i Skype, umożliwiając użytkownikom łatwą komunikację z klientami i współpracownikami w czasie rzeczywistym oraz stały dostęp do potrzebnych informacji.

– Nowa wersja systemu Microsoft Dynamics CRM zapewnia naszym klientom jeszcze większe możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, a także bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Naszym założeniem było stworzenie rozwiązania przyjaznego użytkownikowi, które umożliwi mu jeszcze szybszą i łatwiejszą realizację celów sprzedażowych z uwzględnieniem dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych – komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager, Microsoft